Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به پیچیده و سخت شدن کار و برای حفظ جان نیروهای امدادی امکان ادامه عملیات جست‌وجو وجود ندارد.

به گزارش مشرق، اسماعیل نجار دقایقی پیش اظهار داشت: بارش برف بیش از یک متر برف در قله‌های دنا، کولاک، مه غلیظ و وزش باد شدید امکان ادامه عملیات جست‌وجو و انتقال بقایای جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران ــ یاسوج را غیرممکن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه این شرایط نامناسب جوی تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد، افزود: با توجه به پیچیده و سخت شدن کار و برای حفظ جان نیروهای امدادی امکان ادامه عملیات جست‌وجو وجود ندارد.

وی گفت: شب گذشته ۲ اکیپ جست‌وجو با بیش از ۱۲ ساعت پیاده‌روی به محل حادثه رسیده بودند و شب را در کمپ به صبح رساندند اما به‌دلیل بارش سنگین برف و کولاک برای حفظ جان این افراد ادامه عملیات متوقف شد و این گروه در حال برگشت به منطقه گوه گل سی‌سخت هستند.

نجار با بیان اینکه شرایط نامساعد جوی امکان پیشروی نیروهای امدادی به محل سقوط هواپیما را نمی‌دهد، افزود: تا اطلاع ثانوی عملیات جست‌وجو متوقف می‌شود.

وی ضمن گلایه نسبت به انتشار برخی اخبار نادرست در خصوص انتقال اجساد جان‌باختگان در فضای مجازی، تصریح کرد: هیچ گونه آمار رسمی از تعداد پیکرهای شناسایی‌شده و یا انتقال به پزشکی قانونی در دست نیست.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 847182 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی