Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع - هافبک بارسلونا از رویایش برای بازی با پیراهن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت. ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخی روبرتو پس از تمدید قراردادش با بارسلونا و افزایش بند فسخ قرارادش به رقم 500 میلیون یورو در کنفرانس خبری گفت: از همان اول قصد تمدید قراردادم با باشگاه بارسلونا را داشتم و می‌خواهم در این باشگاه که زندگی من است، بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله، پیشنهاداتی داشتم اما هدف من ماندن در بارسلونا بود.

وی افزود: امیدوارم جا پای بازیکنانی همچون لیونل مسی و آندرس اینیستا بگذارم، کسانی که تمامی دوران حرفه‌ای‌شان در بارسلونا بوده‌اند. دوست دارم در بارسا بمانم و برای رسیدن به این جایگاه هم سخت تلاش کرده‌ام. امیدوارم این آخرین تمدید قراردادم با این باشگاه نباشد و سال‌های بیشتر در بارسا بمانم. من تنها 26 سال سن دارم و امیدوارم بتوانم به فوتبالم در اینجا ادامه دهم.

مدافع - هافبک بارسلونا در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از دو سرمربی پیشین آبی‌واناری‌ها پرداخت و یادآور شد: همیشه قدردان گواردیولا خواهم بود، کسی که به من این فرصت را داد تا اولین بازی‌ام را برای بارسا انجام دهم و البته از لوئیس انریکه تشکر می‌کنم، کسی که اعتماد به نفس لازم را به من داد تا خودم را در ترکیب اولیه جا بیندازم.

سرخی روبرتو در ادامه اظهار داشت: من لحظات به یادماندنی زیادی در این باشگاه داشته‌ام، از انجام اولین بازی در نوکمپ و لیگ قهرمانان گرفته تا گلی که مقابل پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساندم و باعث بازگشت رویایی ما مقابل این تیم شد.

وی در خصوص همکاری‌اش با مسی هم گفت: درک مسی کار آسانی است چون او این کار را آسان می‌کند. لئو بهترین بازیکن جهان است و از داشتن او خوشحالیم. بازی در کنار او مرا بازیکن بهتری می‌کند.

روبرتو که تنها سه بازی ملی در کارنامه‌اش دارد از رویای بازی برای اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه گفت، جایی که شاگردان خولن لوپتگی با تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش همگروه هستند. وی در این باره گفت: رویای بازی در جام جهانی را دارم. هر بازیکنی در دوران حرفه‌ای خود به دنبال تحقق چنین رویایی است. امیدوارم خولن لوپتگی این فرصت را به من بدهد که در ترکیب اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2018 باشم و برای تحقق این رویا سخت تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا