Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیرت بحران کشور گفت: امروز در دیداری که با خانواده‌های بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای یاسوج داشتم همه آنها نگران سلامتی جان امدادگران بودند.به گزارش بلاغ، ظهر امروز پس از بازگشتن امدادگران از عملیات انتقال اجساد اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیرت بحران کشور اظهار کرد: امروز هم در منطقه حضور دارم و از نزدیک شاهد تلاش امدادگران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه:

جعبه سیاه هواپیمای یاسوج نقطه‌زنی شد فیلم دیده نشده از محل سقوط هواپیمای یاسوج

وی افزود: در حال حاضر امدادگران در سی سخت حضور دارند و مترصد بهتر شدن هوا هستند.

رئیس سازمان مدیرت بحران کشور تصریح کرد: امروز با خانواده‌های بازماندگان حادثه در یاسوج دیدار کردم، همه تاکید داشتند که این حادثه رخ داده و آنچه مهم است جان امدادگران بوده و نگران سلامتی آن‌ها بودند.

کد مطلب: 350956 مرجع : فارس 

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    نگرانی خانواده بازماندگان هواپیمای یاسوج برای جان امدادگران کولاک و برف در دنا این روزها کسبه پلاسکو در چه حالی هستند؟ اهمیت جان و مال مردم برای پلیس پیکر دومین صیاد مفقودشده در دریای مازندران پیدا شد ترافیک نیمه سنگین در کرج و قزوین فروداضطراری هواپیمای کیش- کاشان چرا عملیات جست‌وجوی سانحه سقوط هواپیما متوقف شد؟ فرجام تلخ زندگی مرد زن نما زمان پرداخت عیدی بازنشستگان مشخص شد صدور کیفرخواست برای عامل شهادت مأموران ناجا ممانعت از ورود ۶۸ تن موادمخدر به کشور ۴ جوان در رباط کریم جان باختند طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت دلیل کم اشتهایی کودک چه ویتامین‌هایی از کم خونی جلوگیری می‌کند؟ چطور دهان‌شویه خانگی درست کنیم همه چیز درباره یک عادت بد کودکانه معجزه مصرف یک قاشق سرکه سیب شکر، نمک و اضطراب، دشمنان سلامتی  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

چتر سبز جاسوسی

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته که علی علیپور را برخلاف دو بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران) در استادیوم دو بسا سکولو به مصاف بوآویشتا رده چهاردهمی رفت.

یاران علیپور که در دو دیدار اخیرشان یک پیروزی و یک تساوی داشتند، امروز هم توانستند به روند شکست ناپذیری خود ادامه بدهند و مقابل بوآویشتا متوقف شدند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته در روزی که بوآویشتا یک پنالتی هم از دست داد، به تساوی یک بر یک در زمین حریف خود رضایت داد تا 33 امتیازی شود و از سقوط مستقیم از لیگ برتر پرتغال نجات پیدا کند و در رتبه دوازدهم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته پس از دو حضور ثابت، امروز مقابل بوآویشتا در دقیقه 75 وارد زمین شد تا هفدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور