Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@07:01:07 GMT

سفر تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۴۶۰۷

سفر تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد

سفر امشب تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد و آبی‌پوشان اهوازی نتوانستند طبق برنامه برای بازی با پرسپولیس راهی این سفر شوند.به گزارش بلاغ، در شرایطی که قرار بود تیم استقلال خوزستان ساعت 21 امشب با پرواز هواپیمایی زاگرس از اهواز راهی تهران شود، این سفر با نظر مدیران باشگاه لغو شد و بازیکنان تیم به منازل خود باز گشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه قرار بود آبی‌پوشان اهوازی امشب وارد تهران شوند و فردا یک جلسه تمرین سبک را برگزار کنند تا آماده بازی با پرسپولیس شوند اما این سفر لغو شد و ناراحتی بازیکنان استقلال خوزستان را در پی داشت.

تیم استقلال خوزستان امروز آخرین جلسه تمرینی را در ورزشگاه تختی اهواز انجام داد و در خاتمه تمرین به بازیکنان اعلام شد که یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه این شهرستان حضور یابند. عبدالله ویسی ساعاتی قبل از کاروان تیمش به تهران سفر کرد ولی در نهایت با تصمیم باشگاه برنامه سفر تغییر کرد.

بدین ترتیب بازیکنان استقلال خوزستان باید صبح جمعه بدون حضور سرمربی در اهواز تمرین کنند و احتمالا اواخر جمعه شب عازم تهران می‌شوند.

این در حالیست که تعداد مصدومان و غایبین استقلال خوزستان امروز به پنج بازیکن افزایش یافت و تیم آبی‌پوش اهوازی در شرایطی نامناسب به دیدار مدعی اول قهرمانی لیگ خواهد رفت.

کد مطلب: 351006 مرجع : ورزش سه 

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

فاطمه(س)؛ الگوی تمام عیار انسانیت در اعصار تاریخ

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

چرایی ادامه‌دار بودن فروش اسلحه با وجود کشتار دانش‌آموزان در آمریکا  

بازار همچنان در خواب زمستانی/ خبری از تب‌وتاب بازار شب عید نیست

    سفر تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد پرسپولیس بدون مدافع برابر استقلال خوزستان؟! پیروزی شیرین بلندقامتان ایران در دمای منفی 14 درجه! کاپیتان رقیب پرسپولیس محروم می‌شود؟ عنایتی: از کلمه اولتیماتوم متنفرم خلیل‌زاده در خطر از دست دادن دربی چراغ سبز رئال مادرید برای جدایی یک ستاره فدراسیون فوتبال ایران از الهلال شکایت کرد سقف ریاست فدراسیون‌ها 3 دوره می‌شود یک ایرانی برترین کماندار پارالمپیکی 2017 شد واکنش وزیر ورزش به بی‌احترامی الهلالی‌ها ناگفته‌های علی کریمی در گفت‌وگو با میناوند پیروزی شیرین بلندقامتان کشورمان در دمای منفی ۱۴ درجه! راز شکست‌های سنگین پرسپولیس در آسیا مهاجم ایرانی چشم ونگر را گرفت؟ جهانبخش کاملا مناسب ناپولی است واکنش قدوس به تمجید ونگر از عملکردش اخراج محترمانه قاضی، خلعتبری و ۴ بازیکن پدیده از تیم ساغلام، تکنیکش را به رخ تراکتوری‌ها کشید ماندن رونالدو آرزوهای رئال مادرید را به باد داد!  

آرزوی ستاره چلسی برای پیوستن به رئال مادرید

افتخاری به اردوی آبی پوشان در مسقط اضافه شد

صعود طارمی به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان

جدایی یکی از دستیاران عنایتی

طارمی در بین بهترین های هفته لیگ قطر

انتقاد طعنه‌دار شیخ سعودی از سرمربی الهلال

پیام افتخاری پس از برتری استقلال برابر الهلال

عذرخواهی علی الحبسی از هواداران الهلال

اتفاق بزرگی که پرسپولیسی‌ها قبل از دربی رقم می زنند

غفوری: دیدار با الهلال سخت و حساس است

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم