Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@00:46:21 GMT

آقای دزد داوران را رها نمی‌کند!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۵۴۶۴

آقای دزد داوران را رها نمی‌کند!

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،گویا ماجرای ادامه دار دزدی از داوران زحمتکش بوشهری در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تمامی ندارد و این قشر نجیب جامعه ورزشی بوشهر باید بدون گوشی تلفن همراه تمرین خود را ترک کنند!

 

بعد از اینکه حدود دو ماه پیش و هنگام تمرین داوران هم استانی در زمین چمن شماره یک که تعداد ۹ گوشی تلفن همراه آنها دزدیده شد و البته پیگیری و ردیابی دوربین های مدار بسته موجود در ورزشگاه پیر بوشهر هم چاره ساز نشد تا بار دیگر آقای دزد موفق شود دو گوشی داواران را مثل آب خوردن با خود ببرد!


گویا روز دوشنبه و هنگامی که حسین مرادی و علی رستمیان دو داور بوشهری مشغول تمرین در پیست شهید بهشتی بودند آقای دزد با خیالی آسوده به وسط زمین چمن شماره یک می رود و مثل آب خوردن هر دو گوشی این بندگان خدا به سرقت میبرد! پیگیری های آنها تا این لحظه جواب مثبتی نداشته و به نظر میرسد دوربین های ورزشگاه خراب یا خاموش باشند که اصلا جالب توجه نیست!


انتظار می رود هیات فوتبال و حراست اداره ورزش و جوانان بوشهر در این باره پیگیری های لازم را انجام دهند تا هر فردی که برای ورزش راهی ورزشگاه می شود با امنیت کامل بتواند ورزش کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصافا گناه این دو داور چیست که باید برای دومین بار در طول مدت زمان کوتاه بدون گوشی تلفن همراه به خانه بروند.


به نظر می رسد این دوست سارق جای دیگری جز ورزشگاه شهید بهشتی برای دزدیدن گوشی ندارد!

خبرورزشی

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند