Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان با تغییرات اساسی در ترکیب به میدان خواهد رفت.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و چهارم لیگ برتر از جمعه چهارم اسفندماه آغاز می شود و پرسپولیس شنبه در تهران به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

در آخرین تمرین پرسپولیس که روز پنجشنبه برگزار شد با توجه به غیبت سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت و شجاع خلیل زاده و صادق محرمی به دلیل مصدومیت، زوج مرکز خط دفاعی را ربیع خواه و محمد انصاری تشکیل دادند و حسین ماهینی و شایان مصلح دفاع راست و چپ خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و بشار رسن سه بازیکن جدید دیگری خواهند بود که در این بازی به میدان خواهند رفت و در کنار فرشاد احمدزاده و کامیابی نیا خط هافبک را تشکیل می دهند.

در صورتی که نعمتی در خط هافبک به کار گرفته شود پرسپولیس به چینش پنج هافبکه تغییر سیستم خواهد داد و بشار رسن جلوتر از کامیابی نیا و نوراللهی وظیفه بازیسازی را به عهده خواهد داشت و نعمتی و احمدزاده هافبک های کناری خواهند بود. در غیر این صورت نعمتی به عنوان مهاجم در کنار علیپور زوج خط حمله پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را تشکیل خواهد داد.

احتمال نیمکت نشینی وحید امیری در این بازی به خاطر استراحت دادن به او قبل از دربی همچون منشا زیاد است. با این تفاسیر ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به این ترتیب خواهد بود:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور.

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس