Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:08:29 GMT

کشته شدن هفت نظامي مصري و 71 تروريست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۶۰۶۴

کشته شدن هفت نظامي مصري و 71 تروريست

خبرگزاري آريا - ارتش مصر روز پنجشنبه اعلام کرد طي 2 هفته گذشته و با آغازعمليات نظامي مبارزه فراگير بر ضد تروريسم در سيناء، دست کم هفت نظامي مصري و 71 فرد مسلح کشته شدند .
سرهنگ تامر الرفاعي سخنگوي ارتش مصر در کنفرانس خبري براي تشريح آخرين تحولات در خصوص عمليات نظامي فراگير در مناطق مختلف کشور که از تاريخ 9 فوريه ( 20 بهمن ) آغاز شده است، گفت: طي دو هفته گذشته دست کم هفت نظامي مصري در درگيري با عناصر مسلح وابسته به گروههاي تروريستي کشته و شش تن ديگر زخمي شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ تامر الرفاعي افزود: در اين مدت همچنين 71 ترويست وابسته به گروه‌هاي تکفيري کشته شدند و نيروهاي امنيتي مصر همچنين 1857 تن از عناصر مسلح ، افراد مظنون و تحت تعقيب را بازداشت کردند که برخي از آنان اتباع کشورهاي ديگر هستند .
به گزارش آناتولي، سخنگوي ارتش مصر تاکيد کرد نيروي هوايي ارتش نيز در دو هفته گذشته 158 موضع متعلق به عناصر تروريستي را تخريب کردند و 413 موضع ديگر بر اثر حملات توپخانه اي ارتش مصر منهدم شدند.
يگان هاي ارتش و نيروهاي پليس مصر در اين مدت همچنين 14 خودروي حامل انواع سلاح را در مرزهاي غربي کشور با ليبي کشف و منهدم کردند .
نيروهاي امنيتي مصر 112 خودروي ديگر متعلق به عناصر تکفيري را در شبه جزيره سينا منهدم و سه تونل زيرزميني را در مرزهاي مشترک مصر و نوار غزه تخريب کردند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «سما تی وی»، در این انفجار که در منطقه «خضدار» از نواحی ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد یک بمب مغناطیسی نصب شده بر روی خودرو به دست تروریست‌ها منفجر شده است.
رسانه‌های پاکستان با بیان اینکه خودروی مذکور متعلق به رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» بوده افزود: بر اثر این انفجار علاوه بر «مولانا صدیق منگل» رئیس باشگاه خبرنگاران این شهر دو نفر دیگر نیز کشته شدند.
منابع خبری همچنین از زخمی شدن ۹ نفر دیگر از جمله یک نیروی پلیس خبر داده و افزودند: هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل انفجار نشان می‌دهد که یک تروریست موتورسیکلت سوار یک بمب مغناطیسی را به خودروی رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» چسپانده و آن را منفجر می‌کند.

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان