Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از عرضه ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارداتی در این استان خبر داد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: این تخم مرغ‌ها هر شانه دو کیلویی به قیمت 125 هزار ریال از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف در سراسر استان پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر عرضه تخم مرغ، مرغ منجمد نیز به حد کافی در انبار شرکت پشتیبانی امور دام وجود دارد و مردم استان برای تهیه گوشت قرمز و گوشت مرغ در شب عید هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی دلایل اصلی افزایش قیمت مرغ را کاهش جوجه ریزی در واحدهای مرغداری گوشتی و علت افزایش قیمت تخم مرغ را تلف شدن تعداد یک میلیون و 800 هزار قطعه مرغ تخم گذار به علت آنفولانزای حاد اعلام کرد.

وی ادامه داد: برای 15 واحد مرغداری گوشتی مجوز تولید صادر شده است که در آن حدود 417 هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام خواهد شد و تولیدات آنها تا چهار ماه آینده وارد بازار می‌شود.

مهری در پایان گفت: 60 هزار تن برنج وارداتی، 10 هزار تن روغن نباتی و شکر در انبارهای شرکت غله ذخیره شده و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف عرضه خواهد شد تا مردم برای تهیه اقلام خوراکی پرمصرف در ایام عید کمبودی نداشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مهدی ضیغمی اظهار داشت: طبق سیاستگذاری و برنامه های صورت گرفته، سامانه فروش خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: خودروهای وارداتی بر اساس استمرار سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز