Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاشیه‌های این هفته سینما فراوان و متنوع بود و کماکان حاشیه‌های جشنواره فیلم فجر تمامی ندارد. در ادامه به برخی از مهمترین اتفاقات سینمایی هفته اشاره می‌کنیم؛

 

* مانی حقیقی که این روزها فیلم سینمایی «خوک» را در جشنواره برلین دارد، گفته این اثر کمتر از یک ماه دیگر در سینماهای ایران اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سید امیر پروین حسینی یکی از تهیه کنندگان «آینه بغل» گفت: نمایش این فیلم در سراسر کشور ادامه دارد.

* فیلم سینمایی «یک روز طولانی» به کارگردانی بابک بهرام بیگی موفق به دریافت جایزه اصلی بخش بین الملل جشنواره سینمایی اوتدوکس میتینگ روسیه شد.

* مصطفی کیایی از صدور پروانه نمایش «چهارراه استانبول» بدون ممیزی و تلاش برای اکران نوروزی آن خبر داد.

* مجید مجیدی از اکران «آن سوی ابرها» به سرگروهی آزادی منصرف و «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی به سرگروهی کورش جایگزین آن شد.

* خبری مبنی بر اکران نوروزی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی در رسانه ها منتشر شد.

* بازیگر نقش اول مرد فیلم «زیر درختان زیتون» درگذشت.

* فیلم سینمایی «گیلدا» با دریافت پروانه نمایش در تابستان سال آینده اکران می شود.

* موسسه سینمایی مهر «لاتاری»  را به عنوان گزینه اکران نوروزی خود معرفی کرد؛ البته دیگر دفاتر پخش نیز گزینه هایی را معرفی کردند.

* سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد آقای حیدریان در جلساتی که پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر داشتیم به ما وعده داد که جشنواره قوی برگزار شود؛ ولی متاسفانه تحولی که مد نظر ما بود اتفاق نیفتاد.

* خانواده های شهدا و مدافعان حرم در مراسمی از ابراهیم حاتمی کیا تجلیل کردند.

* شرایط ثبت نام اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.

* توقف مجدد اکران"عصبانی نیستم"حاشیه هایی را به دنبال داشت.

* سعید سعدی تهیه کننده"مغزهای کوچک زنگ زده"از اکران این اثر در تابستان خبر داد.

* انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند به دلیل دیده نشدن فیلم های مستند در جشنواره فیلم فجر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شکواییه نوشت.

* کیومرث پور احمد از تهیه کنندگی"دو طبقه روی پیلوت"انصراف داد.

* پوستر سی و ششمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

* الناز شاکردوست در استوری اینستاگرام خود از عدم حضور عوامل"دو طبقه روی پیلوت"جهت عیادتش در بیمارستان گلایه کرد.

 

انتهای پیام/

 

حواشی سینمایی در هفته اول اسفند 96

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر محمدرضا نوروزی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود:­ بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری­ شایع‌ترین بیماری های­ مردان در سنین بالا هست و بسیاری از خانم‌ها در سنین­ ­میانسالی و کهنسالی تجربیاتی از مشکلات ادراری را دارند. وی گفت: بسیاری­ اختلالات باروری و ناباروری به مشکلات اورولوژی مرتبط می‌شود.دکتر نوروزی ادامه داد:­ کشور­ما در چندین حوزه پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است مانند­ناباروری مردان. وی افزود: در زمینه درمان و تحقیق در رابطه با سلول‌های بنیادی پیشرفت داشته ایم. ­کشت سلول‌های بنیادی­ در زمینه درمان ناباروری­ در مورد آقایان و خانم‌ها پیشرفت‌های خوبی­ حاصل شده است.نوروزی افزود: ما همیشه نگران هستیم با توجه به آلودگی‌های محیطی و صوت و غذای فست فود و غیره، بیماری‌های بدخیم و سرطان‌ها افزایش یابد. ­وی گفت: برخی از­­بیماری‌های کلیوی جزء شایع‌ترین سرطان‌ها هستند. مانند­ سرطان پروستات مردان و سرطان‌های مثانه. وی اظهار کرد: در کشور­ ما درمان‌ها به سمت درمان‌های کمتر تهاجمی پیش می‌رود، ­ درمان‌هایی که فرد نیاز به اعمال جراحی باز نداشته باشد مانند­ استفاده از لیزر و­  مهندسی بافت.وی در پایان گفت:­ جامعه اورولوژی یک جامعه پویا، فعال و همدل هستش و یکی از بخش‌های خیلی خوب ما بخش اورولوژی و جراحی برای متخصصین خانم هستند که ما در دنیا بیشترین تعداد اورولوژیست خانم را نسبت به جمعیت در کشورمان داریم.بیست و هفتمین همایش اورولوژی ایران از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی