Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ اسفند آخرین مهلت تکمیل فرم نام نویسی و ۱۵ اسفند آخرین مهلت تحویل فیلم‌های ایرانی متقاضی شرکت در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیرخانه است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تمامی فیلمسازان ایرانی که قصد دارند آثارشان در بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کند تا 10 اسفند مهلت دارند فرم ثبت نام را در سایت پر کرده و تا 15 اسفند 96 آثار خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرم تقاضای شرکت در جشنواره می‌بایست توسط تهیه‌کننده (تهیه‌کنندگان) یا پخش‌کننده قانونی فیلم تکمیل شود. فیلم‌هایی که در دوره قبلی این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام مجدد ندارند.
فیلم‌های بلند (داستانی، مستند، انیمیشن) با حداقل مدت زمان 70 دقیقه (ساخته‌شده به قصد نمایش سینمایی) و فیلم‌های کوتاه (داستانی، مستند، انیمیشن) با حداکثر مدت زمان 15 دقیقه در جشنواره پذیرفته می شوند.
هر فیلم ثبت‌نام‌شده در بخش مسابقه جشنواره می‌تواند برای همه بخش‌ها در نظر گرفته شود، مگر آن‌که متقاضی درخواستی غیر از این را در فرم ثبت‌نام قید کرده باشد.
فرم تقاضای ثبت‌نام که در زمان مقرر به صورت برخط (آن‌لاین) تکمیل و کد ره‌گیری در آن قید شده است، می‌بایست از سایت جشنواره چاپ و توسط تهیه‌کننده یا پخش‌کننده قانونی فیلم امضا شود و به همراه نسخه بازبینی پیش از اتمام مهلت مقرر به دفتر جشنواره برسد.
در صورت انتخاب فیلم، اعلام انصراف امکان‌پذیر نخواهد بود. نسخه قابل قبول برای بازبینی لینک‌های قابل دانلود، DVD, Blu-ray است.
دفتر سی ‌و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای تحویل فیلم ها تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش کوچه احتشام، شماره 2454، کد پستی 43631-14348 است.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 19 تا 27 آوریل 2018 (30 فروردین تا 7 اردیبهشت 1397) به دبیری سید رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد

به گزارش ایسنا، فیلم کوتاه «چمدان» ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین المللی دریای سرخ عربستان را دریافت کرد.

امسال جایزه بهترین فیلم سینمایی بخش رقابتی به «در شعله ها» ساخته ضرار کهن محصول پاکستان و کانادا رسید که نماینده سینمای پاکستان در اسکار فیلم بین المللی است.

در سایر بخش‌ها، جایزه دوم بهترین فیلم به «جاسی عزیز» ساخته ترسم سینگ محصول مشترک هند/کانادا/آمریکا اعطا شد و فیلم «معلم» ساخته فرح نابولسی فلسطینی جایزه داوران و جایزه بهترین بازیگر مرد را برای صالح بکری دریافت کرد.

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره هم به نصیب شوکیر خولیموف ازبکستانی برای فیلم «یکشنبه» رسید و مونا هوا جایزه بهترین بازیگر زن را برای فیلم «انشاالله پسر» ساخته امجد ال رشید اردنی به خود اختصاص داد.

امسال فیلم سینمایی «رکسانا» ساخته جدید پرویز شهبازی نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی بود و «تایتانیک، نسخه مناسب خانواده های ایرانی» ساخته فرنوش صمدی و «چمدان» ساخته سامان حسین پور و آکو زند کریمی در بخش مسابقه فیلم های کوتاه حضور داشت.

همچنین فیلم سینمایی «کاپیتان» ساخته محمد حمزه ای و انیمیشن «سه بزغاله کونگپو» ساخته فرزاد دالوند و کیانوش دالوند محصول مشترک ایران و چین در بخش خانواده و کودکان و سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی هم در بخش سریال‌های این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته شد. 

همچنین فیلم «آخرین برف» به کارگرانی امیرحسین عسگری نیز در بخش فیلم‌های محبوب جشنواره دریای سرخ به روی پرده رفت.

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن