Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در پی سقوط هواپیمای تهران یاسوج و کشته شدن 66 مسافر این هواپیما حال و هوای غم و اندوه به خود گرفته است و قشرهای مختلف مردم و ادارات و نهادهای این شهر با نصب بنر این مصیبت جانکاه را به ملت ایران و خانواده های داغدیده تسلیت گفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در پی سقوط هواپیمای تهران یاسوج و کشته شدن 66 مسافر این هواپیما حال و هوای غم و اندوه به خود گرفته است و قشرهای مختلف مردم و ادارات  و نهادهای این شهر با نصب بنر این مصیبت جانکاه را  به ملت ایران و خانواده های داغدیده تسلیت گفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 هواپیمای ATR، تهران - یاسوج روز یکشنبه 29 بهمن سالجاری پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد و در ارتفاعات کوه دنا سقوط کرد.

 این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بود که همه انها جان باختند.

عکس: ابراهیم عزیزی

                                     

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران