Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه قم عنوان داشت: فتنه‌گران و ورشکستگان سیاسی باید بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و باید پاسخ قاطع به آنها داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌ الله سیدمحمد سعیدی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد به جایگاه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعد از گذشته 39 سال از انقلاب، هنوز ابعاد و عظمت این انقلاب برای بسیاری تبیین نشده و این افراد نمی دانند که انقلاب از جنس انقلاب انبیا و انقلابی مردم‌پایه و ولایت‌محور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نظام ما بر خلاف نظام طاغوت، مردم سالار است، در نظام طاغوت، در همه ساحت‌ ها و روابط دولت و ملت بی‌عدالتی حاکم بود و اشرافیت، فساد و غارت‌ ثروت‌ های ملی برای طاغوت سیستمی شده بود که نتیجه آن ذلت و احتیاج به بیگانگان بود.

امام جمعه قم عنوان داشت: کاری که امام راحل انجام دادند این بود که ملت را از بردگی طاغوت آزاد و استقلال و آزادی و همچنین امنیت و عزت را در کشور حاکم کردند.

آیت الله سعیدی گفت: یکی از جلوه های مردم سالاری نظام اسلامی ایران، صندوق های انتخابات است که حضور فراگیر ملت در صحنه را همواره شاهد هستیم.

وی گفت: همین حضور پرشور مردم است که تاکنون دشمنان نتوانسته آسیبی به انقلاب و نظام اسلامی ایران وارد کنند و با حمایت مردم هیچ گاه موفق نخواهند شد.

آیت الله سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دهه چهارم انقلاب گفت: ایشان فرمودند که این دهه به عنوان دهه پیشرفت و عدالت است که البته تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته ایم اما همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند در زمینه تحقق عدالت عقب مانده ایم که باید برای این امر تلاش شود.

وی گفت: متاسفانه در برخی از موارد شاهد سستی و بی کفایتی مدیران بوده ایم که این امر نیز بی عدالتی را به بار آورده و انتظار است که مسئولان که به نوعی مقدرات کشور را در دست دارند باید با تمام توان تلاش کرده تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

امام جمعه قم عنوان داشت: مسئولان باید بیش از گذشته برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند و انصاف نیست که کم کاری و یا سستی در این زمینه شاهد باشیم.

آیت الله سعیدی گفت: نباید مدیری کم کاری خود را به نظام ربط دهد و نظام را پاسخگو و مقصر جلوه دهند، هرچند که مردم وفادار بوده و همواره این وفاداری را نیز اثبات کرده اند و باید مشکلات را نیز برطرف کرد.

وی با بیان اینکه انقلابی گری خارج از نظام اسلامی و ولایی، انقلابی نمایی است گفت: مشکلات کشور در سایه مدیریت مومن و انقلابی و کارآمد برطرف می شود و باید این را نیز بدانیم که انقلابی‌گری نباید خارج از نظام اسلامی و ولایی تفسیر شود.

امام جمعه قم گفت: باید در برابر دشمن ایستادگی کرد و مسئولان باید در این خصوص تلاش کرده چرا که تنها در این صورت شاهد پیشرفت و عدالت خواهیم بود.

وی همچنین به فتنه اخیر در تهران و برخی اغتشاشات اشاره کرد و گفت: این فتنه ماهیت تروریستی داشت و افرادی به اسلام دراویش اما با رویکرد داعش به فتنه گری پرداختند و آسایش مردم و امنیت آنها را سلب کردند.

آیت الله سعیدی گفت: انتظار مردم از مسئولان  برخورد قاطع و سریع با فتنه‌گران است و این فتنه ثابت کرد که فتنه گران لیافت رافت اسلامی را ندارند و انتظار مردم این است که این افراد به سزای اعمال وحشیانه خود برسند.

امام جمعه قم عنوان داشت: فتنه‌گران و ورشکستگان سیاسی باید بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و باید پاسخ قاطع به آنها داده شود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: موضوع شورا از مهمترین مباحثی است که در ادبیات و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر شده و از ارکان و وجوه حکمرانی مردمی امام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در قانون اساسی تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی و مهمترین ویژگی امام و رهبری توجه و اتکا به نیروی مردمی بوده و هست، افزود: نوع رفتار و مسلک امام نشان می‌دهد اتکای اصلی به مردم داشتند.

استاندار کردستان ایجاد حساب ۱۰۰ امام، راه‌اندازی کمیته امداد امام و تشکیل بسیج مستضعفین در راستای توجه به محرومان و مردم را از دستاوردهای امام راحل در اوایل شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: معتقدم خدمات شهری و روستایی در چهارچوب مدیریت و شوراها باید تعریف شود و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی از زیرمجموعه شورا تعریف شوند.

وی به شکل گیری مجلس جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افرادی توانمند و مجرب هستند و باید در جایگاه خود اثرگذار باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در طول ۲ سال اخیر در استان ۱۴۰ سفر شهرستانی و روستایی داشته‌ام، افزود: در این سفرها مشکلات مردم از نزدیک شنیده شد و معتقدم باید با حضور در میان مردم مشکلات احصا و رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ برای شهرداری‌ها ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و قیر تأمین شد که در سال ۱۴۰۲ این مبلغ به یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید.

استاندار کردستان یادآور شد: کمک دولت به دهیاری‌ها نیز در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

زارعی‌کوشا به رویدادهای فرهنگی استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: رویداد هزار دف در پالنگان با پیش بینی پنج هزار نفر جمعیت برنامه‌ریزی شد اما به رویداد منحصربفردی تبدیل شد که جمعیت بی‌شماری به این روستا مراجعه و در رویداد شرکت کردند.

وی اضافه کرد: اینگونه رویدادها در سایر روستاهای استان نیز برگزار شده و مورد استقبال مردم بوده است.

وی مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای استان و بازگشت ۴۰ هزار نفر مردم از روستا به شهر، اجرای راههای روستایی را از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خواند و گفت: باید با همدلی و برادری بتوانیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

کد خبر 6090695

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند