Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:23:37 GMT

ارزیابی طرح نماز کلید بهشت در دنا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۳۲۰۰

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی ارزیابی طرح با اشاره به اینکه ارزیابی با مشارکت ناظران ستاد اقامه نماز و مسئولان سواد آموزی درکلاس‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد انجام می‌شود ادامه داد: برای نخستین بار بیش از ۷۵۰ سوادآموز زیر پوشش این طرح در شهرستان دنا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمدالله خواهش نیک بیان کرد: بیش از ۱۵۰ آموزش دهنده نیز در همایش مقدماتی کارگاه و آشنایی باشیوه اجرای طرح شرکت کردند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان هم گفت: در طرح نماز کلید بهشت هر آموزش دهنده ۱۰ دقیقه ابتدایی کلاس را به آموزش مسائل نماز، صحیح خوانی و آموزش عملی اختصاص داد.

سیدالیاس چراغ زاده با بیان اینکه هم اکنون ارزیابی طرح براساس فرم‌های ارزیابی و با حضور یاوران نماز تا ۲۵ اسفندماه انجام می‌شود افزود: ارزشیابی نهایی در پایان دوره برگزار و برای سوادآموزان موفق گواهی صادر می‌شود.

رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: ارزیابی تکوینی در ۱۴ شاخص و ارزیابی سالانه براساس ۶ محور انجام می‌شود.

حمید لقمانی فرد اضافه کرد: عوامل اجرایی، سوادآموزان و آموزش دهنده‌های اجرای طرح بیش از ۹۰۰ نفر هستند.

انتهای پیام/د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

(تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان

دیگر خبرها

  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور