Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سیاه‌جامگان در هفته 24 رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت. این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

تیم فوتبال سپاهان که با سرمربی جدید خود توانست به آمادگی لازم برسد با یک شروع طوفانی توانست شاگردان عنایتی را زمین گیر کند. رضا دهقان توانست در دقیقه 2 برای سپاهان گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم فوتبال سپاهان روی اولین حرکت جدی خود و پاس در عرض مهدی شریفی به گل زودهنگامی دست یافت. در دقیقه 2 بازی پاس مهدی شریفی را از داخل محوطه جریمه رضا دهقان با یک بغل پای دقیق به گل اول بازی بدل کرد. 

شاگران ابراهیم‌زاده که بازی را اداره می‌کردند توانستند در دقیقه 23 هم گل دوم را به ثمر برسانند.  سپاهان  روی یک ضدحمله و در شرایطی که سیاه جامگانی ها به دنبال گل تساوی بودند، با چند پاس خوب توپ را به حسن جعفری مدافع راست خود رساندند و این بازیکن هم با یک پاس دقیق ساسان انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل دوم طلایی پوشان با ضربه ی بغل پای انصاری ثبت شود.

باز هم قناری‌های سپاهان دست بردار نبودند و توانستند به گل سوم برسند. روی یک ضد حمله ی سریع دیگر با پاس عرضی مهرداد محمدی و ضربه مهدی شریفی در دهانه دروازه به گل سوم دست یافتند. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم سیاه جامگان که نایی برای حمله نداشت به لاک دفاعی رفت اما سپاهان در این دیدار فقط به دنبال گلزنی بود و در دقیقه 74 گل چهارم را هم به ثمر رساند.  سپاهانی‌ها باز هم روی یکی از ضدحملات خود از سمت راست خط دفاعی سیاه جامگان روی پاس شریفی و ضربهی تمام کنندهی دهقان به گل چهارم بازی دست یافتند. اما این پایان داستان دیدار سپاهان و سیاه‌جامگان نبود آنها توانستند در دقیقه 87 هم به گل برتری برسند. 

 

*شناسنامه بازی*

ترکیب سیاه‌جامگان: محمدحسین عین‌افشار، وحید عسگری، میرهانی هاشمی، محمدمهدی عسگری، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری، کیوان امرایی و یونس شاکری.

ترکیب سپاهان: ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعیدآقایی، محمد قائدرحمتی، حامد بحیرایی، رضا دهقانی، مهرداد محمدی، مهدی شریفی و ساسان انصاری

تعویض سیاه‌جامگان: حمید عسگری( حنیف عمران‌زاده)، یوسف شاکر( حسین زامهران)

تعویض سپاهان: رضا دهقان( رضا میرزایی)

گل‌های سپاهان: رضا دهقان (دوبار)، ساسان انصاری، مهدی شریفی، میلاد سرلک

داوران: علیرضا فغانی – محمدرضا مدیرروستا – جواد مداح – حسین زمانی – ناظر: حاتم بک پور

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان