Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سپیدرود می گوید نوع تفکر سپیدرود جدید است.

به گزارش خبرنگار طرفداری- سپیدرود امروز (جمعه) در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان سایپا بود و مقابل این تیم به پیروزی 2-0 رسید. علیرضا امامی فر، مربی سپیدرود پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد.

صحبت های امامی فر در کنفرانس خبری به شرح زیر است:

حادثه هوایی را که بسیار ناگوار بود تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شاهد یکی از زیباترین فوتبال های تیم سپیدرود و فوتبال کشورمان بودیم که بر پایه یک بازی اصولی، فیزیکی و احترام به حریف انجام شد. از سوی هواداران، شاهد تشویق علی دایی بودیم. مردم رشت و استان گیلان فرهنگ خود را نشان دادند. فوتبال بسیار جذابی را شاهد بودیم. سپیدرود به این سه امتیاز نیاز مبرم داشت. آن چیزی که قبلا هدف گذاری کردیم، امتیاز کامل از بازی های خانگی است. برنامه خاصی هم برای بازی های خارج از خانه داریم. متاسفانه تا کنون نتواسته ایم امتیازاتی که می خواستیم را به دست بیاوریم. امیدواریم با این پیروزی شرایط بهتر شود. آن چیزی که مشخص است، این است که همه عوامل باشگاه انگیزه دارند و برای سربلندی باشگاه سپیدرود و مردمی که همه جانبه ما را حمایت می کنند، تلاش می کنیم.

متاسفم که قوانین ما به گونه ای است که اسطوره فوتبال ما، علی کریمی نمی تواند اینجا (در کنفرانس خبری) حضور پیدا کند. قوانینی وجود دارد که سازمان لیگ آن ها را برای سپیدرود شرح داده است. امیدواریم شرایطی مهیا شود که هواداران بتوانند صحبت های ایشان را قبل و بعد بازی بشنوند.

فلسفه و دانش آقای کریمی با هم فکری ای که با کادرفنی انجام می دهیم، بر پایه اصول فوتبال حرفه ای و مالکیت توپ است. نوع تمریناتی که ایشان طراحی می کنند بر همین اساس است. شاید بعضی از تمرینات برای بازیکنان جدید باشد. نوع تفکر جدید است. من شاهد بودم که امروز بین دو نیمه آقای کریمی گفتند هیچ بازیکنی اجازه ندارد خودش را بی مورد به زمین بیندازد. تفکر آقای کریمی و کادرفنی این است که فوتبالی بازی کنیم تا هوادار لذت ببرد. فوتبال ما نتیجه گرا است و همین باعث می شود و مربیان به دنبال نتیجه گرفتن بروند. ما این ریسک را پذیرفتیم تا بتوانیم نوع فوتبال خودمان را در زمین پیاده کنیم.

شرایط تیم ما خاص است. انتهای جدول هستیم و پس از چند سال به لیگ برتر صعود کرده ایم. همگی مشغول انجام دادن کاری هستیم که سهمیه این تیم حفظ شود. برای اینکه اشتباهات فردی کم شود، باید هم به لحاظ فیزیکی بچه ها را آماده نگه داریم و هم به لحاظ روانی آن ها را در شرایط مساعدی قرار دهیم. این دو با هم می توانند کاری انجام دهند که اشتباهات فردی کاسته شوند. تمام بازیکنان با تمام وجود این کار را انجام می دهند. هنوز دو ماه نیست به این تیم آمده ایم. ضمن اینکه باید نتیجه بگیریم، باید روی اینگونه مسائل نیز کار کنیم. تیم به لحاظ فنی رشد قابل توجهی دارد که شاهدش هستید. به لحاظ فنی هم کاردفنی کاری انجام می دهد که این اشتباهات فردی کمتر شود. این کار آسانی نیست و زمان بر است. با بردی که امروز کسب کردیم، مطمئنا اشتباهات فردی کمتر هم خواهد شد.

بر اساس آنالیزی که از تیم حریف داریم، تمرینات طراحی می شود. چیزی که واقعا خیلی کم در فوتبال ما وجود دارد، شوت هست. این قابلیت بین بازیکنان ما وجود دارد. ما طی هفته گذشته خیلی روی شوت تمرین کردیم و خوشبختانه امروز به نتیجه رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.


حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

کد خبر 847562 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم