Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@02:18:26 GMT

هت‌تریک آقامعلم در برد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۶۴۸۱

در سوی دیگر گسترش فولاد تبریز که توانسته بود با فیروز کریمی نتایج بهتری نسبت به اوایل فصل کسب کند، برای ششمین بازی پیاپی در رسیدن به پیروزی ناکام ماند و با ۳۰ امتیاز در رده هشتم ایستاد.به گزارش بلاغ، 4 دیدار از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود شاگردان مجید جلالی در پیکان خاتمه یافت.

ماهان رحمانی در دقیقه ۳۰ با شوتی دقیق از پشت محوطه جریمه، دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد و پیکان با پیروزی تک گله به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز مهدی مومنی موفق شد در دقیقه ۶۰ برای پیکان گلزنی کند. او از ضربه ایستگاهی دروازه گسترش فولاد را باز کرد.

در دقیقه ۸۹ بازی نیز مرتضی آقاخان کار را تمام کرد و سومین گل پیکان را به ثمر رساند.

پیکان تهران بعد از عدم نتیجه‌گیری در ۱۰ بازی، از دو بازی اخیر دوباره جان گرفته و امروز هم سومین برد پیاپی خود را کسب کرد و ۳۸ امتیازی شد و با گل زده بیشتر نسبت به فولاد خوزستان موقتا در رده سوم قرار گرفت.

اما در سوی دیگر گسترش فولاد تبریز که توانسته بود با فیروز کریمی نتایج بهتری نسبت به اوایل فصل کسب کند، برای ششمین بازی پیاپی در رسیدن به پیروزی ناکام ماند و با ۳۰ امتیاز در رده هشتم ایستاد.

کد مطلب: 351246 مرجع : ایسنا 

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

    اولین پیروزی سپاهان با ابراهیم‌زاده پرگل شد هت‌تریک آقامعلم در برد کریمی در روز آشتی‌کنان مچ دایی را خواباند ادعای یک بازیگر سینما علیه علی دایی آغاز رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم؛از مشهد تا کربلا لیگ اروپا قرعه‌کشی شد خبر خوب برای هواداران سرخابی رکورد جدید بورسیا دورتموند در اروپا غیبت دروازه بان پرسپولیسی مقابل استقلال فیروز کریمی: هر کار کردیم به بازی برگردیم نشد احترام به جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج برانکو: وقت غصه و شادی نداریم کرار جاسم بازی صنعت‌نفت را از دست داد کیمیا علیزاده: هنوز از خودم راضی نیستم 5 غایب استقلال در سفر به اهواز یک پرسپولیسی بازی با استقلال خوزستان را از دست داد کی‌روش جی پی اس را به برانکو و شفر تحمیل کرد ویسی: یکی در باشگاه ما موش می‌دواند ترس جهان فوتبال از هولیگان‌های روس چالشی شیرین برای کی‌روش در جام جهانی  

آرزوی ستاره چلسی برای پیوستن به رئال مادرید

افتخاری به اردوی آبی پوشان در مسقط اضافه شد

صعود طارمی به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان

طارمی در بین بهترین های هفته لیگ قطر

پیام افتخاری پس از برتری استقلال برابر الهلال

انتقاد طعنه‌دار شیخ سعودی از سرمربی الهلال

عذرخواهی علی الحبسی از هواداران الهلال

اتفاق بزرگی که پرسپولیسی‌ها قبل از دربی رقم می زنند

شایعه برکناری عبدالله ویسی جدی شد

عزیزیان: تیم ملی با بیرانوند ضرر می‌کند!

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز