Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه سواحل مکران و تاکید دولت محترم مبنی برمعرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این سواحل همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران ۶ و ۷ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در ادامه شرکت کنندگان در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در تاریخ ۸ اسفند ماه جهت بازدید از سواحل مکران به بندر چابهار سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی برگزاری این همایش حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بندر چابهار و آشنایی نزدیک با فرصت‌های بی نظیر این منطقه در حوزه حمل و نقل دریایی، پتروشیمی، ترانزیت، گسترش صنایع فولاد، شیلات، کشاورزی با سیستم‌های جدید تامین آب از دریا و گردشگری برای ایجاد بستر مناسب جهت توسعه اقتصاد دریا محور است.

آقایی با اشاره به اینکه این همایش در ۹ پنل تخصصی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: معرفی سواحل مکران و فرصت‌های سرمایه گذاری در این منطقه به سرمایه گذاران و ارائه برنامه‌ها و راهکار‌های اجرایی دستگاه‌های متولی در خصوص اجرای سیاست‌ها و اهداف کلان جمهوری اسلامی ایران در توسعه سواحل مکران و همچنین تلاش در جهت ایجاد فضای مناسب تعامل بین مسئولین و دست اندرکاران، وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی از جمله اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری و همچنین ترخیص کالا در بندر چابهار از ۲.۵ میلیون تن به ۸.۵ میلیون تن در سال از جمله پروژه‌های مهم مورد بهره برداری در سال جاری برای توسعه سواحل مکران بود که نیاز به معرفی بیشتر دارد.

وی گفت: البته دولت اقدامات مهمی دیگری نیز برای توسعه سواحل مکران در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه‌ها زمینه حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/ع

دولت اقدامات مهم دیگری برای توسعه سواحل مکران دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در نشست بررسی جذب سرمایه‌گذار برای احداث بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر اظهار کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه آبزیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت و مقامات محلی آمادگی دارند تا از طریق ارائه مشوق‌های مالی و تسهیلات قانونی، زمینه‌سازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به تسریع در روند احداث بازار آبزیان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

امینی گفت: نیاز است با تشکیل کمیته‌ای مشترک، نسبت به بررسی و ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و تدوین یک برنامه عملیاتی برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی همچنین بر موضوع پیشبرد اهداف توسعه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان تأکید کرد و گفت: امید است که با همکاری و تلاش مشترک، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 6099971

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بنادر جدید لنگه و مکران آغاز خواهد شد
  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری