Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این گزارش مصدومان این حادثه دختر بچه ای یک و نیم ساله، یک پسر هشت ساله و سه نفر مرد بودند که توسط آمبولانس های اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی نهم دی منتقل شدند.

*** حضور به موقع ناجیان سپیدپوش از عزا شدن عروسی جلوگیری کرد
در پی تماس تلفنی از یک تالار پذیرایی در تربت حیدریه با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در ساعت 20 و 46 دقیقه جمعه شب مبنی بر بیهوشی کامل آقایی 60 ساله ، گروه فوریت های پزشکی از پایگاه شماره یک شهری به محل اعزام و در ساعت 20 و 48 دقیقه بربالین مصدوم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش با تلاش پرسنل اورژانس خوشبختانه عملیات CPR با موفقیت انجام شد و با برگشت علائم حیاتی ، بیمار به بیمارستان رازی تحویل شد.
ابوالفضل افشار و محمدرضا صباغی پرسنل اورژانس 115 تربت حیدریه در این ماموریت بودند که با تلاش خود از تبدیل مجلس عروسی به عزا جلوگیری کردند.
1744
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز