Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار جهانی و عوامل نفوذی در داخل کشور به دنبال تضعیف مقام امامت و جایگاه ولایت در ایران هستند.به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، آیت‌الله علی معلمی در یادواره شهدای باغبان محله شهرستان جویبار با بیان اینکه شهدا در بالاترین درجات، نزد خداوند قرار دارند اظهار کرد: شهدا برای دفاع از امنیت، دین و ناموس اسلام به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شهدا از خداوند ترسیدند ولی ترسی از دشمن نداشتند و شجاعانه در میدان نبرد و در راه اسلام جان خود را فدا کردند و با خون خود به ملت‌های مسلمان عزت دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از ویژگی‌های شهدا را ولایت‌پذیری دانست و اظهار کرد: شهدا به امام و ولی خود لبیک گفتند و به دعوت حق شتافتند و به سعادت و پیروزی رسیدند.

این مسئول تأکید کرد: هر زمان دولت خالصانه از رهبری اطاعت کند به موفقیت و پیروزی می‌رسد اما متأسفانه برخی از سیاسیون متوجه نمی‌شوند و سازش با آمریکا را راه‌حل مشکلات می‌دانند.

معلمی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران در خواب غفلت هستند درحالی‌ که بسیاری از جوانان ما جان خود را فدای نظام کردند که اختلاف طبقاتی، حقوق نجومی و اختلاس‌ها نباشد.

وی با بیان اینکه نباید مشکلات کشور را پای نظام نوشت ادامه داد: در قانون اساسی این فرصت هر چهار سال به ملت داده‌ شده تا فردی را انتخاب کنند که با درد مردم آشنا باشند نه آدم‌هایی که بی‌درد جامعه باشند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه عده‌ای به دنبال تضعیف امامت و ولایت در کشور هستند، گفت: استکبار جهانی و عوامل نفوذی در داخل کشور به دنبال تضعیف امامت در ایران هستند. کد مطلب: 351316  

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

    عده‌ای به‌دنبال تضعیف امامت و جایگاه ولایت در کشور هستند/ سازش با آمریکا راه‌حل مشکلات نیست هر کودک سزاوار یک فرصت است بارش برف در ارتفاعات لاریجان / محور هراز باز و تردد در آن جریان دارد کسی از کشته‌های جاده‌ای حرفی نمی‌زند/ نااهلان در انقلاب جایی ندارند انتقاد ائمه جمعه بابل از سیاست‌های نادرست دولت/ سرچشمه مصیبت‌های ملت اشرافی‌گری مسئولان است وزیر راه و شهرسازی باید هر چه زودتر استعفا دهد اقتدار برخورد با آشوب‌گران را به نمایش بگذاریم/ نباید بنیان‌های نظام اسلامی دچار اختلال شود مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی عدم اتکا به بیگانگان است/ مسئولان به‌شدت با عاملان حادثه تهران برخورد کنند احداث ایستگاه جست‌وجو و کنترل دریایی در بندر فریدونکنار/ قرارداد، پاشنه آشیل بندر فریدونکنار مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند مسئولان دولتی نباید دارای روحیه اشرافی‌گری باشند نگاهی به گلزار شهدای شهرستان نور پس از 10 سال‌ فراموشی+ تصاویر لزوم ایجاد مراکز پاسخگویی طرح رجیستری در استان‌ها/بلاتکلیفی مشمولان طرح/مدت زمان پاسخگویی نامعلوم است وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نیست/ پیگیری مسائل درمانی در کانتینر ! به لیلا بگو هوووو بکشه آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود ارتش سوریه خواستار تخلیه «غوطه شرقی» از غیر نظامیان شد مسابقات پرورش اندام کارگری مازندران برگزار می‌شود بسیج 400 صیاد جویباری برای پیدا کردن صیادان مفقودشده    

عزاداری عاشقان فاطمی در بابل  

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

تساوی خانگی نساجی ماندران مقابل اکسین البرز  

حماسه عاشقی مردم بابل در آیین تشییع ۲ شهید گمنام  

پیکر پاک پدر شهیدان "عبوری" در ساری تشییع شد  

مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در سوادکوه  

تصاویر برفی روستای نیاک لاریجان  

استقبال خودجوش از شهدای گمنام در سیمرغ برگزار شد+تصاویر  

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

 

برخورد دور از انتظار فرماندار نکا با مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 +عکس و فیلم  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

به لیلا بگو هوووو بکشه

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد

یک رسانه عبری زبان فاش کرد سفر بلینکن به عربستان برای فراهم کردن زمینه سازش ریاض تل‌آویو انجام شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یک رسانه عبری زبان فاش کرد، حضور بلینکن در ریاض برای سازش عربستان انجام گرفته است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت در شماره امروز دوشنبه خود در گزارشی در رابطه با حضور وزیر خارجه آمریکا در ریاض اعلام کرد، بلینکن تلاش زیادی برای پیشبرد روند سازش در بخش عربستانی آن دارد.

به نوشته این رسانه توافق سازش با عربستان در نقاط پایانی خود قرار دارد.

در ادامه این گزارش آمده است، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه سبفر خود را به خاور میانه آغاز کرد، این سفر در شرایط بسیار سرنوشت سازی انجام می‌شود که در آن امکان تحقق گشایش در روند توافق مبادله اسرا بین اسرائیل و حماس بسیار پررنگ شده است.

او صبح امروز به عربستان سعودی رسید و با مسئولین عالی رتبه کشورهای عربی و اروپایی برنامه‌های روز بعد از پایان جنگ در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار داد و در عین حال تلاش‌‌هایی را برای پیشبرد ابتکار آمریکا برای توافقنامه سازش بین ریاض و تل‌آویو را هم ادامه داد، وزیر خارجه آمریکا در این زمینه اعلام کرد، توافق در آستانه به نتیجه رسیده است اما در حال حاضر نیازمند موافقت اسرائیل با راه حل دو کشوری هستیم.

واکنش تند حماس به ادعاهای بلینکن درباره مذاکرات آتش‌بس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها