Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@11:24:45 GMT

اهدای تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی به بانک شهر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۸۰۳۵

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، در هشتمین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی که درسالن اجلاس سران کشورهای اسلامی وباحضورمشاوررییس جمهور، جمعی از مدیران کشوری،مدیران شرکت‌هاواساتید دانشگاهها برگزارشد، بانک شهربا توجه به اقدامات سازنده خود در حوزه مدیریت مالی، بانکداری الکترونیک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، موفق به کسب تندیس سیمین این دوره شد.
بر این اساس، دراین دوره که با هدف ارتقای سطح توانمندی مدیریت مالی بنگاه‌های کشور برگزار شد، ارزیابی جوایز در سه محور ازپنج محوراصلی در حوزه نوآوری صورت گرفت که بانک شهر با توجه به اقدامات خود در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات نوین بانکی ، تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی را به خود اختصاص داد .

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم