Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی تقی زاده کارگردان فیلم «زرد» در مراسم گلدن گلوبال مالزی در شب سوم مارچ به دعوت مدیر مراسم جایزه بهترین کارگردان فیلم اول را به برنده سال ۲۰۱۸ تقدیم می کند.

مصطفی تقی زاده پس از دریافت جایزه های گلدن گلاب شانگهای در دو رشته جایزه ویژه هیات داوارن و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای ساره بیات و جایزه های بهترین فلیم و بهترین فیلمنامه در جشنواره Bridge of art، در جشنواره مالزی برای کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشگران در جشنواره مالزی رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دوره جشنواره فلیم مالزی از ۲۵ فوریه تا ۲ مارچ برگزار می شود. فیلم افتتاحیه جشنواره نیز Love education محصول تایوان است.

«زرد» پس از نمایش در مراسم اختتامیه، جلسه پرسش و پاسخ ویژه با حضور شرکت کنندگان در مراسم اختتامیه خواهد داشت.

جایزه گلدن گلوبال مالزی و جشنواره فیلم مالزی با ریاست افتخاری کیم دونگ هو موسس جشنواره بوسان کره جنوبی و با مدیریت جوان گو مدیر  Jazzy Group در سال ۲۰۱۶ با هدف معرفی استعداد های آسیایی به جهان آغاز به کار کرده است.

جشنواره در تاریخ ۲۵ فوریه تا دوم مارچ و مراسم گلدن گلوبال در شب سوم مارچ برندگان خود را معرفی خواهد کرد.

پخش بین‌المللی فیلم «زرد» را مرجان علیزاده (ArtHouse Cinematheque & Iran ArtHouse Film ) برعهده دارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی، گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید، گفت: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان «دوست من کتاب» از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

عاطفه زارعی گفت: هیئت داوران این جشنواره از استادان برجسته ادبیات کودکان و نوجوان، مانند مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

او گفت: مراسماختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن‌سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود، گفت: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌