Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@20:11:33 GMT

۱۵ سال زندان به جرم همکاری با داعش

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۹۱۳۹

۱۵ سال زندان به جرم همکاری با داعش

به گزارش جهان نيوز، یک افسر پلیس در آمریکا روز جمعه به جرم کمک به تروریست‌های صهیونیستی-وهابی داعش و منحرف کردن تحقیقات در پرونده قضائی خود به ۱۵ سال زندان محکوم شد.
  نیکولاس یانگ افسر ۳۷ ساله سابق موفق شد از سنگین‌ترین مجازات ممکن برای این گونه جرائم که می‌توانست حتی به ۶۰ سال زندان برای وی منجر شود بگریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یانگ که ابتدا در سال ۲۰۱۶ و پس از آنکه به مدت ۶ سال تحت نظارت اداره پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی.) بود دستگیر شد از سوی دادستان‌ها به تلاش برای فراهم کردن کمک‌های مادی برای داعش متهم شد.

به گفته دادستان‌های آمریکا یانگ در سال ۲۰۱۱ با استفاده از فرصت تعطیلات خود به لیبی رفته و با پیوستن به صف شورشیان مسلح علیه دولت وقت حاکم بر این کشور وارد جنگ شده است.

وی در زمان حضور در لیبی ارتباطات مهمی با داعش در سوریه برقرار و زمینه را برای همکاری‌های آینده با تروریست‌های داعش آماده کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.»

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کار‌هایی دارد انجام می‌شود، ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است