Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ جهادی بسیج جامعه پزشکی میناب در طرح شهید دکتر محمدعلی رهنمون یکهزار و دویست نفر از اهالی سنی نشین بندرکرگان ویزیت و درمان رایگان نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد احمدی نیا فرمانده سپاه میناب در حاشیه برگزاری ویزیت رایگان تیم پزشکی در بندرکرگان در گفتگو با میناب جنوب گفت: در این طرح اکیپی درمانی متشکل از پزشک زنان زایمان ، ارولوژی ، اطفال ، دندانپزشک ،داخلی ،قلب، ماما ، پرستار  در قالب طرح شهید دکتر رهنمون بصورت خودجوش و فعال خدمات رایگان به اهالی بندرکرگان ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده سپاه میناب افزود: ویزیت رایگان درمناطق کمتر برخوردار سنی نشین کرگان میناب به منظور تحقق اهداف سازمان بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمت رسانی به مردم کمتر برخوردار  و محروم در زمینه های پزشکی و عدم دسترسی به پزشکان متخصص در این مناطق انجام شد.    احمدی نیا بیان کرد: تعداد ۱۲۰۰ نفر از اهالی منطقه بندرکرگان از خدمات درمانی و دارویی به ارزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز بهره مند شدند.   وی خاطر نشان کرد :از ابتدای امسال تا کنون بیش از هشت اردوی جهادی پزشکی در شهرستان میناب انجام شده که با رایزنی ها و برنامه ریزی انجام شده طی سال آینده در جای جای مناطق محروم تیم جهادی متشکل از پزشک و پرستار به این مناطق اعزام خواهند شد.    منظقه کرگان میناب با جمعیت۷هزار و ۵۰۰نفر با فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر میناب و 15 کیلومتر تا مرکز بخش بندزرک قرار داد.  

انتهای پیام/ز

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

(تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

دیگر خبرها

  • (تصاویر) درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران