Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما , مدیر مرکز اسناد و كتابخانه ملي يزد  گفت: به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی ایران نمایشگاهی از اسناد تاسیس کتابخانه  ملی  در قالب 20 سند در تالار اندیشه خانه لاریها برپا  شد.
 
پاک طینت افزود:  اسناد نمایشگاه در سه بخش اسناد، تصاویر و صفحاتی از نشریات، در قالب 20 سند  در معرض دید عموم قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اشاره کرد در این نمایشگاه اسنادی شامل  شامل قرارداد وزارت فرهنگ با میرجلال محدث و حسین موسوی برای تهیه فهرست سیصد نسخه از کتابهایخطی عربی، درخواست ثبت مشخصات کتاب روزنامه نگاری در کتابخانه ملی سال 1350، دابر شده است.
پاک طینت اسناد طرح کتابخانه ملی برای نمایشگاه خطوط خوش کتابخانه سلطنتی و درخواست تامین اعتبار 1328، قرارداد وزارت فرهنگ با مهدی بیانی برای تالیف فهرست کتابهای خطی فارسی کتابخانه ملی سال 1326، اعلام شرایط لازم برای متقاضیان مناقصه کارهای نجاری کتابخانه ملی ، تصاویری از کتابخانه در دهه 50  افتتاح ساختمان جدید کتابخانه ملی، تصاویری از اولین نشریه های تخصصی در زمینه های مختلف از دیگر اسناد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه برشمرد.
مدیر مرکز اسناد و كتابخانه ملي يزد  گفت :این نمایشگاه  تا دهم اسفند ماه در تالار اندیشه خانه لاریهای یزد دایر است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از فارس، یک منبع آگاه از ابراز پشیمانی برخی چهره‌های فعال که در ایام اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» به خارج از ایران رفته بودند، خبر داده است.
به گفته این منبع آگاه برخی از این چهره‌ها همچنین درخواست‌های را مستقمیا و یا با واسطه برای بازگشت به ایران مطرح کرده‌اند.
عدم توفیق در موضوعات کاری، حس فریب خوردن از اپوزیسون خارج نشین و اختلافات و از هم گسیختگی ضدانقلاب، سبب ناامیدی، پشیمانی، احساس سرخوردگی و برخی بیماری‌های روحی در این چهره‌ها شده است.

کد خبر 847550 برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • درخواست تلخ کودکان سیل زده برای داشتن دمپایی (فیلم)
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار