Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان

 دانش آموزمهدی فتحی پور در خصوص اختراع مبدل بیوگاز در جشنواره همیار محیط زیست در سال 96 رتبه برتر را به خود اختصاص داد. که از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفت .

 متن این تقدیر نامه بدین شرح می باشد :

دانش اموز پژوهشگر آقای مهدی فتحی پور

شما توانستید با پشتکار وبه کار بستن اطلاعات در زمینه پروژه های علمی وارائه اختراع با عنوان (ایده مبدل بیوگاز)در جشنواره همیار محیط زیست سال 96برگزیده شوید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می دهد که می توانید در زمینه تولید علم وتوسعه وحفظ محیط زیست کشورعزیزمان ایران نقشبسزایی ایفا نمایید ، موفقیت در کسب رتبه برتر جشنواره را به شما تبریک عرض نموده واز خلاقیت وتلاشتان تشکر وقدردانی می گردد.

امید است در سایه الطاف باری تعالی وتوجهات بقیه الله در پرتورهنمودهای مقام عظمای ولایت وبرکات دولت تدبیر وامید در مسیرتوسعه علم و دانش با خلاقیت وابتکار موفق باشید .

 

                                                                                مجید وفادار

                                                              مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان

گفتنی است :

هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه وترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست وایجاد فضای مناسب برای کشف استعدادهای تازه می باشد . مسابقه این جشنواره در رشته های مقاله های پژوهشی واختراعات با محورهای زیر برگزار گردید :

بخش آب ، خاک وهوا ، بخش زباله ، بخش انرژی و بخش اکوتوریسم

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر به تالاب کجی نمکزار نهبندان جانی دوباره داد و با ۸۰ درصد آبگیری زنده شد.  

تالاب کجی نمکزار نهبندان با وسعت ۵۷۷ هکتار محدوده آبگیر که در داخل پناهگاه حیات وحش کجی نمکزار نهبندان واقع شده، از سوی حفاظت محیط زیست مدیریت می‌شود.

این تالاب در فصل زمستان و پاییز همه ساله پذیرای صد‌ها قطعه پرنده مهاجر از نوع آبزی، کنار آبزی و همچنین میزبان برخی پرندگان خشکزی که قسمتی از سال حیاتشان وابسته به شرایط زیستی تالاب است، می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست