Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استقلال در ديداري حساس قبل از دربي به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، بي شک تقابل فولاد و استقلال در اين مقطع فصل يکي از جذاب ترين و البته حساس ترين تقابل هاي دو تيم خواهد بود. استقلال پس از کسب چهار امتياز ارزشمند از آسيا به ليگ ايران برگشته و حالا يکي از بازيهاي مهم خود در راه کسب رتبه هاي بالاي جدول را پيش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند هفته نتيجه نگرفتن استقلال را به رده ششم رساند و اين تيم پس از برد مقابل سپيدرود حالا مي خواهد با برد در اهواز فاصله خود را با بالانشينان کم کند.
فولاد هفته پيش پس از هفده هفته باخت، اما با اين حال اين تيم همچنان شانس بالايي براي نايب قهرماني دارد. حضور شفر در ليگ برتر ايران از بازي رفت با فولاد شروع شد. اين بازي يکي از ديدارهايي است که تکليف تيم هاي بالانشين را مشخص مي کند.
بازي امروز يک ديدار بسيار مهم براي حسن بيت سعيد است. اين بازيکن در نيم فصل از استقلال جدا شد و به استقلال پيوست و درخشش فوق العاده اي در فولاد داشت او حالا مي خواهد شايستگي هايش را به شفر ثابت کند. بيت سعيد در فولاد چهار گل زده است.
دو تيم غايبان زيادي دارند؛ مهدي رحمتي به دليل مصدوميت زانو در اين ديدار غايب است. همچنين پژمان منتظري، اميد نورافکن بويان و بهنام برزاي و ميلاد زکي پور هم همچنان آسيب ديده اند. فولاد هم شماره يک خود را ندارد. حامد لک، دروازه‌بان ملي‌پوش فولاد خوزستان به علت مصدوميت نمي‌تواند برابر استقلال حضور داشته باشد.
اين دو تيم 31 بار در ليگ برتر باهم بازي کردند که استقلال 14 بار پيروز بوده، فولاد 8 بار و 9 ديدار همخ مساوي شده است. فولاد تاکنون 14 بار در ليگ به استقلال باخته، اين تيم به هيچ تيم ديگري در ليگ برتر بيشتر از استقلال نباخته است.
بازي رفت دو تيم در تهران با تساوي بدون گل به پايان رسيد. فولاد هفته گذشته دو بر يک مغلوب پيکان شد و استقلال در آزادي با سه گل از سد سپيدرود گذشت. در جدول فولاد با 38 امتياز در رده سوم قرار دارد و استقلال با 35 امتياز در جايگاه ششم ايستاده است.
در تيم ميزبان يعني فولاد، زهيوي، عاشوري، بيت سعيد و جانفزا 4 گله هستند و اميدوارند در اين بازي نيز بتوانند گلزني کنند. در طرف مقابل جپاروف در جمع آبي پوشان چهار گل به ثمر رسانده است. در خط حمله، تيام، مهاجم جديد آبي هاست که اميدوارست برابر فولاد گلزني کند.
اين ديدار از ساعت 16:00 در ورزشگاه غدير اهواز آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال

رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آن‌ها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با ۵۴ امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با ۴۶ و ۴۱ امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با ۲۲ امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با ۲۲ و ۲۱ امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین ۲ - پیکان یک
هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران ۲
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال