Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

عملیات راه اندازی اوّلیه (Commissioning) سیستم کمک ناوبری ILS فرودگاه گرگان آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ورابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان گلستان، با حضور کارشناسان نروژی شرکت INDRA و کارشناسان اداره مهندسی تجهیزات کمک ناوبری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، عملیات راه اندازی اوّلیه سیستم کمک ناوبری ILS فرودگاه گرگان در فرودگاه گرگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام نصب فیزیکی سیستم کمک ناوبری ILS فرودگاه گرگان شامل انجام عملیات ساختمانی، نصب دکل و آنتن گلاید پَث (GP) ، لوکالایزر (LZZ ، انجام کابل کشی برق و ارتباطی و استقرار کانکس های مربوطه، با ورود کارشناسان شرکت سازنده و انجام تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری و پس از تست و تائید نهایی، این سیستم به طور کامل تحویل فرودگاه گرگان خواهد شد. پس از تنطیم و راه اندازی اوّلیه، این سیستم آماده بهره برداری است و بعد از انجام عملیات وارسی پروازی (Flight Check) و اخذ تائیدیه، رسماً به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ سیستم کمک ناوبری ILS متشکل از دو سیستم Glide Path و Localizer است که به کمک آن هواپیماها می توانند با دریافت سیگنال های مربوطه در شرایط نامساعد جوی و دید کم، فرودی ایمن بر روی باند فرودگاه داشته باشد.

لازم به ذکر است سیستم کمک ناوبری ILS از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران خریداری و در فرودگاه گرگان نصب شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم