Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@07:04:33 GMT

تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۰۶۸۳

تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس

شهرکرد-مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت:نوزاد بازفتی در آمبولانس اورژآنس ۱۱۵ چشم به جهان گشود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اورژانس، محسن ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: طی تماس تلفنی در ساعت ۶ صبح روز جمعه با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی براینکه مادر باردار ۲۷ ساله اهل گزستان بازفت شهرستان کوهرنگ دچار درد زایمان شده بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به همراه دو کارشناس فوریتهای پزشکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : کارشناسان فوریتهای پزشکی اورژانس پس از رسیدن به محل، اقدامات درمانی مناسب را برای مادر ۲۷ساله انجام داده و وی را به داخل آمبولانس منتقل کرده و به سمت مرکز درمانی حرکت کردند که در میانه راه درد بیمار تشدید شده و مراحل زایمان  آغاز شد.

 ابراهیمی گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ اقدامات حمایتی را برای مادر باردار انجام داده و نوزاد دختر در آمبولانس به دنیا آمد.

وی اضافه کرد:پس از خشک کردن ،گرم کردن و کلامپ بند ناف، نوزاد و مادر به مرکز درمانی چمن گلی منتقل شدند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس