Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:15:51 GMT

انهدام دو شرکت هرمی‌در آستارا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۱۰۸۰

فرمانده انتظامی‌بندر مرزی آستارا گفت: در کمتر از 20 روز ، دو شرکت هرمی‌دیگر در شهرستان منهدم و اعضای آنها دستگیر شد.

به گزارش عصرایرانیان، سرهنگ «رسول عزیزی» در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پس از انجام یک سری تحقیقات پلیسی و در راستای تعامل و همکاری‌های نیروهای ناجا و سربازان گمنام امام زمان(عج)، دو شرکت هرمی‌در سطح شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این عملیات، بالغ بر 23 مرد غیربومی‌رده سنی بین 20 الی 30 سال دستگیر شدند.فرمانده انتظامی‌بندر مرزی آستارا با بیان این‌که از این تعداد، 10 نفر متعلق به یک شرکت و 13 نفر دیگر متعلق به شرکت دوم هستند، تصریح کرد: در پی انهدام این شرکت‌ها، سه دستگاه لب تاپ و تبلت که در جهت تحقق اهداف شرکت‌ها بکار گرفته می‌شد، کشف و ضبط شدند.

سرهنگ عزیزی افزود : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی‌شهرستان آستارا با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، یادآور شد: شرکت‌های هرمی‌علاوه بر خسارت‌ها و زیان‌های مالی و اقتصادی، تبعات روحی و روانی عدیده‌ای برای فرد حاضر در این گروه‌ها به همراه دارد.در کمتر از 20 روز گذشته، یک شرکت هرمی‌دیگر در شهرستان متلاشی، که در این رابطه ۸ نفر از اعضا و سر شبکه این باند غیر بومی‌دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.


دستگیری ۱۴ عضو یک شرکت هرمی‌در کرج


رئیس پلیس آگاهی استان البرز نیز چندی قبل در این راستا گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز ۱۴ عضو یک شرکت هرمی‌که با سپرده گذاری اقدام به عضو‌گیری و فعالیت غیر قانونی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جواد صفایی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی‌در منزلی در حصارک کرج با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن جان تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی‌را کشف کردند.

سرهنگ صفایی ادامه داد: در این رابطه ۱۴ نفر از اعضای باند بودند، دستگیر و به صراحت به فعالیت و عضویت در یک شرکت هرمی‌اعتراف کرده و اذعان داشتند که اهل شهرهای مختلف استان‌های شرقی کشور هستند که هر یک پس از سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال در شرکت هرمی‌مذکور اقدام به فعالیت و عضویت می‌کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار