Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: هدف این است تا با چرخش در میان بهترین بازیکن مستعد فوتبال ایران با انتخاب برترین‌ها، بالاترین کیفیت فوتبالی ایران را در انتخابی جام جهانی ارائه کنیم.

عباس چمنیان درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین وضعیت تیم‌ ملی نوجوانان پس از اردوهایی که پشت‌سر گذاشته، گفت: «ما در هر مرحله از اردوها بازیکنان دعوت شده را محک می‌زنیم تا در فرصت باقیمانده تا در شروع مسابقات انتخابی جام جهانی در مالزی با گلچینی از بهترین بازیکنان نوجوان ایران در بازی‌ها به مصاف حریفان برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا با همکاری که با کمیته جوانان فوتبال ایران و همچنین هیات‌های استانی داریم، خواسته‌ایم تا تمامی استعدادها به ما معرفی شوند.»

وی ادامه داد: «با شناسایی استعدادهای جدید و حضور آنها در اردوها به جای بازیکنانی که عملکرد رضایت‌بخشی نداشتند، بهترین‌ها انتخاب می‌شوند و البته این مسئله را مدنظر داریم که اگر در اردویی تمامی نفرات هم قابل قبول بودند، نفرات جدید در اردوی بعدی به تیم اضافه می‌شوند تا در صورت داشتن برتری محسوس نسبت به نفرات حاضر در اردوی بعدی جایگزین بازیکنانی شوند که در یک پست بازی می‌کنند. همه تلاش ما این است تا با چرخش در بین نفرات ملی‌پوش کاری کنیم تا بالاترین کیفیت فوتبالی ایران در رده نوجوانان به مصاف حریفان آسیایی بروند و به هدف اصلی‌مان که قهرمانی در آسیاست، دست پیدا کنیم.»

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به اردوهای اخیر تیمش اظهارداشت: «تیم ما از زمان تشکیل خود که 8 ماه پیش بود، از تهران خارج نشده بود و نه تنها اردویی در خارج از ایران نداشت بلکه در سطح کشور هم به اردویی نرفته بود تا اینکه ماه گذشته اولین اردوی خارج از تهران را در سیرجان برگزار کردیم. اردویی که هزینه‌های آن را به صورت مشارکتی فدراسیون فوتبال و باشگاه گل‌گهر سیرجان پرداخت کرده بودند و ما در آنجا تجربه‌ای متفاوت را پشت‌سر گذاشتیم. اگر چه شرایط در این اردو ایده‌آل نبود اما بازیکنان در شرایط آب‌وهوایی متفاوتی با تهران تمرین کردند و از این نظر اردوی سیرجان به سود تیم بود.»

وی افزود: «از 30 بهمن ماه اردویی را در تهران آغاز کردیم که تا 2 روز آینده ادامه دارد. در این اردو هم برنامه‌ها به گونه‌ای بوده که نفرات بتوانند با خواسته‌های کادرفنی بیش از گذشته آشنا شوند و در قالب دیدارهای دوستانه خود را به آمادگی مطلوب نزدیک‌تر کنند. دیدار دوستانه‌ای با تیم جوانان المپیک اندیشه برگزار کردیم که با تساوی به پایان رسید و در نظر داریم تا به مصاف تیم نفت‌تهران برویم تا بازیکنان تجربه مسابقه با حریفی لیگ برتری را هم پشت‌سر بگذارند. از 18 تا 23 اسفند ماه نیز آخرین اردوی سال جاری را در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌کنیم تا بازیکنان محک جدیدی بخورند.»

چمنیان درباره اینکه تیمش تا شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی نوجوانان چند دیدار دوستانه بین‌المللی و با چه حریفانی برگزار می‌کند، بیان داشت: «ما در همین اردوی اخیری که در کمپ تیم‌های ملی در ورزشگاه آزادی داریم، جلسه‌ای را با کمیته فنی فدارسیون فوتبال که در آن محمدرضا ساکت دبیر کل و عضو کمیته فنی فدراسیون هم حضور داشت و در آنجا دغدغه‌ها و کمبودهای خود را بیان کردیم و خواستار برگزاری حداقل 12 دیدار دوستانه در فرصت 7 ماه تا شروع مسابقات داشته باشیم. این بازی‌ها شامل دیدارهایی با هر 4 سبک آسیا، یعنی شرق این قاره، آسیای میانه، غرب و کشورهای حوزه خلیج‌فارس باید باشد تا با شناخت کامل از نحوه بازی تمامی حریفان در مسابقات انتخابی جام جهانی نوجوانان شرکت کنیم.»

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره اینکه به نظرش چند بازی از 12 بازی که به کمیته فنی فدراسیون پیشنهاد داده برگزار می‌شود، گفت: «در جلسه‌ای که با ساکت داشتیم، مصوب شد تا این 12 بازی برای تیم ملی برگزار شود ولی اینکه چند بازی عملیاتی و برگزاری آن حتمی شود را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. نگاه ما به آینده است و ایمان دارم که اعضای کمیته فنی و همچنین کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هم در تلاشند تا بهترین اتفاقات برای ما رقم بخورد. من امیدوارم که ما بتوانیم همه بازی‌های تدارکاتی موردنظرمان را برگزار کنیم تا با قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی شرکت کنیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در تهران گفت: خیلی‌ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می‌کوبند منافعشان در واردات خلاصه می‌شود، اما من به شخصه در مقابل روزنه‌های رانت خواهم ایستاد.

وی در عین حال تاکید کرد: مخالف واردات تراکتور نیستیم چرا که ما آنقدر قدرت در تولیدات تراکتور داریم و بهترین تراکتور دنیا رو تولید می‌کنیم که از واردات نمی‌ترسیم و کسی توان رقابت در فضای تراکتورسازی ایران را ندارد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: با استعدادی که در تراکتورسازی و توانمندی که در کارگران و مدیرانش سراغ دارم هیچ کس نمی‌تواند با آنها رقابت کند و من به این موضوع واقف هستم و روی این اصل حساب می‌کنم.

وی اضافه کرد: وقتی تراکتور‌های ایرانی بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تحویل دهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را دارد اصلا چرا باید به فکر واردات باشیم؟

علی آبادی تصریح کرد: در این تفکر حتما روزنه‌ای برای رانت وجود دارد که به شخصه شناسایی و جلوی آن را خواهم گرفت.

وی در حوزه صنعت اظهار داشت: تراکتورسازی مورد حمایت وزارت صمت در حوزه‌ای تولید و صادرات و ارز بوده و خواهد بود همچنین تراکتورسازی وزنه ارزآوری برای کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تراکتورسازی نیاز داخلی به این محصول استراتژیک را نیز تامین می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی هم در این مصاحبه گفت: از محل صادرات گروه تراکتورسازی سال گدشته ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است.

مصطفی وحیدزاده تصریح کرد: وزارت صمت و زیر مجموعه‌های آن در مباحث ارزی بیشتری همراهی را با تراکتورسازی دارد، اما متاسفانه نامه‌های ما در بروکراسی‌هایی بنام بانک مرکزی مسقوط می‌ماند و نمی‌تواند از ارزی که خود برای شور وارد کرده بهره‌مند شود.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکو‌های ایرانی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته