Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره فجر نمایشنامه خوانی شهرستان بهارستان با حضور گروه‌های شهرستانی در روزهای پایانی سالجاری در شهرگلستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، دومین جشنواره نمایشنامه خوانی در شهرستان بهارستان با حضور ١٢ گروه نمایشی در روزهای پایانی سال جاری و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این دوره از جشنواره نمایشنامه خوانی در شهرستان بهارستان نیز همانند دوره قبل با همکاری انجمن هنرهای نمایشی بهارستان از هفتم لغایت دهم اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری الهیه برگزار خواهد شد.

دوره قبلی این جشنواره در شهرستان بهارستان باوجود اینکه نخستین دوره برگزاری آن بود با حضور گسترده گروه‌های جوان و بااستعداد بهارستانی و با استقبال گسترده شهروندان شهرستان بهارستان همراه شد که در پایان آن از نمایشنامه خوانان، کارگردانان و نویسندگان برتر جشنواره طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان تقدیر شد.

گرچه رایگان بودن تماشای اجراهای گروه‌های بهارستای در این جشنواره در استقبال شهروندان از آن بی‌تاثیر نبود، اما اجراهای گروه‌های جوان بهارستانی نیز به قدری خوب و پرصلابت بود که در برخی ساعات بسیاری از تماشاگران به دلیل ازدحام جمعیت ایستاده اجرای گروه‌ها را تماشا می کردند.

برگزاری جشنواره‌های تئاتر و نمایشنامه خوانی و دیگر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری طی سال‌های اخیر سبب شده است تا جوانان شهرستان بهارستان بیشتر به فکر پرورش استعدادهای خود در زمینه هنر باشند و همین امر سبب شده است تا هنرمندان بهارستان در عرصه‌های استانی و کشوری نیز افتخاراتی را کسب کنند.

درپایان لازم به ذکر است که از بین ٣٠ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره نمایشنامه خوانی بهارستان، تعداد ١٢ اثر جهت اجرا در جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان بهارستان انتخاب شده است که در طول چهار روز برگزاری جشنواره در بخش مسابقه جشنواره حضور خواهند داشت و در معرض دید داوران قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره شهید آوینی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با حمایت اداره‌کل سازمان امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم خبر داد و گفت: این مراسم در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در شیراز در شاهچراغ برگزار خواهد شد.

حامد تقوایی افزود: در این رویداد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسؤولان استان و دانشگاهیان سراسر کشور به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد، ضمن معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره، از نفرات برتر جشنواره تقدیر می‌شود.

وی در ادامه گفت: در نخستین روز این رویداد، عصر سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه (ساعت ۱۷)، محفل قرآنی ادبی جشنواره شهید آوینی، با حضور قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم، حمید شاکرنژاد و ابتهال‌خوان برجسته قرآنی، حسن خانچی و شعرخوانی و داستان‌خوانی جمعی از شاعران و نویسندگان برجسته استانی در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد که ورود برای عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز اضافه کرد: برگزیدگان مرحله اول قرآنی دومین جشنواره شهید آوینی، روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه، به‌صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده آن در آئین پایانی جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و آئین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۹ تا ۱۲)، با ویژه‌برنامه‌هایی چون «جشن پیروزی عملیات وعده صادق» و اجرای زنده آثار هنری و هنرنمایی هنرمندان برجسته کشور ازجمله اجرای نقاشی با شن از سوی خانم فاطمه عبادی، اجرای قطعه «قاسم هنوز زنده است» با حضور غلامرضا صنعتگر و هنرنمایی مهران رحمانی و گروه‌های همسرایی مشکات و نورا در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

تقوایی ادامه داد: نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز همزمان با آئین پایانی این دور از جشنواره در کنار تالار فجر دانشگاه شیراز برپا خواهد شد.

به‌گفته معاون فرهنگی دانشگاه شیراز در آئین پایانی این جشنواره از کتاب آثار منتخب دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6091258

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان