Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلزن سپیدرود رشت در دیدار مقابل سایپا گلی را که در این بازی به ثمر رساند به خانواده‌اش تقدیم کرد.

طرفداری-توحید غلامی، بازیکن سپیدرود درباره پیروزی تیمش برابر سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ خلیج فارس گفت:

خدا را شکر که برد مهمی را به دست آوردیم. ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتیم. قبل از بازی هم‌قسم شده بودیم که این مسابقه را ببریم و خوشحالیم که بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت به آن چیزی که می‌‌خواستیم، رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی در مورد شانس ماندن سپیدرود در لیگ برتر خاطر نشان کرد:

ما کاری به جدول نداریم و می‌‌دانیم شش بازی سخت مانده که هر کدام حکم فینال را دارند. تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و بچه‌ها با یکدیگر همدل هستند. من معتقدم که صددرصد در لیگ برتر می‌‌مانیم.

هافبک سپیدرود در مورد گلی که در بازی مقابل سایپا به ثمر رساند، اظهار داشت:

ما معمولاً در تمرینات روی شوتزنی کار می‌‌کنیم و آقای کریمی تأکید زیادی روی شوت زدن دارد. خوشحالم که در این بازی گل زدم و البته از این بیشتر خوشحالم که تیم برنده شد. من این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌‌کنم.

غلامی در مورد آشتی علی دایی و کریمی در این مسابقه گفت:

اگر فوتبال ایران پنج اسطوره داشته باشد قطعاً کریمی و دایی بین آنها قرار می‌‌گیرند. من با این دو مربی کار کرده‌ام و حیف است کدروت بین آنها باشد. کریمی قبل از بازی به سمت دایی رفت و بزرگی خودش را نشان داد و دایی هم از این حرکت سرمربی ما استقبال کرد. آنها حتی بعد از بازی هم به سمت یکدیگر رفتند و من خوشحالم که کدورت‌ها بین این دو مربی از بین رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ماشین علی دایی چه بود؟

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور می‌گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.

 او می‌گوید::پیکان را شریکم برایم خرید. ۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم. پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.

 

 

ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات