Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه بیش از هفت هزار نفر در جشنواره قرآنی «منهاج» شرکت کرده اند گفت: حضور گسترده مردم در این جشنواره نشان از علاقه مندی و انس با قرآن است.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (5 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از زمان اعلام فراخوان مردم بخصوص جوانان استقبال خوبی داشتند و تا پایان مهلت فراخوان بیش از هفت هزار نفر در جشنواره قرآنی «منهاج» شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با استقبال گسترده مردم، می توان برای سال های آینده جشنواره قرآنی «منهاج» را به طور گسترده تر برگزار کرد.

 

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزاری جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره «مؤمنون» عنوان کرد و گفت: آزمون های جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره «مؤمنون» با توجه به برنامه ریزی انجام شده در استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان به طور همزمان برگزار شد.

 

تقی پور یادآور شد: اختتامیه جشنواره قرآنی «منهاج» 15 اسفند ماه جاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۱ خانه محیط زیست در استان چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری