Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@23:45:55 GMT

بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۴۳۸۱

بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد

ساعت24-معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه گفت: در شرایط کنونی، رسیدگی و پرداخت مطالبات شرکت‌های مهندسان مشاور و پیمانکاری برای ارائه خدمات مشاوره و ساخت پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حمیدرضا مقدم  با اشاره به سومین همایش نظام فنی و اجرایی کشور، اظهار داشت: بالغ بر 25 هزار شرکت پیمانکاری و حدود 3 هزار شرکت مهندسین مشاور توسط سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور تشخیص صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید و به تبع آن، سازمان برنامه و بودجه، حفظ توانمندی و ماندگاری این پتانسیل فنی به عنوان عوامل نظام فنی و اجرایی یکپارچه کشور به خصوص با توجه به فعالیت و اشتغال حدود 400 هزار نفر از افراد تحصیل‌کرده در این شرکت‌ها است.

معاون امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی، رسیدگی و پرداخت مطالبات شرکت‌های مهندسان مشاور و پیمانکاری برای ارائه خدمات مشاوره و ساخت پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور است.

مقدم متذکر شد: در همین راستا تاکنون بخشی از مطالبات این شرکت‌ها پرداخت شده است و علاوه بر آن، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بهمن‌ماه سال‌جاری طی نامه‌ای به منظور بهبود وضعیت اقتصادی شرکت‌های مهندسین مشاور، موضوع پرداخت مطالبات قطعی شده این شرکت‌های مشاور را به عنوان یک اولویت به سازمان‌های زیرمجموعه استانی ابلاغ کردند.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو