Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا والامقام یادواره عملیات‌های بزرگ خیبر بدر و شهدای تیپ ۳۷ در شمال غرب و مدافعان حرم صبح فردا ۶ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) و به میزبانی تیپ ۳۷ سپاه استان اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و استقلال کشور مرهون خون پاک شهدای اسلام است افزود: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی یکی از مهمترین رسالت‌ها جامعه امروزی جهت زنده نگه داشتن یاد و ارزش‌های این عزیزان می‌باشد و این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گران قدر است.

سرهنگ محمدی اصل تصریح کرد: یادواره عملیات‌های بزرگ خیبر با محوریت سرداران شهید آقا مهدی و حمید باکری و عملیات بزرگ آبی و خاکی بدر با محوریت سردار شهید محمد حنیفه درستی و سردار شهید سعید قهاری سعید و شهدای تکاور گردان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که در دروران دفاع مقدس جهت دفاع از میهن اسلامی کشور از شمالی‌ترین نقطه کشور به جنوبی‌ترین نقطه اعزام شدند و شهدای مدافعان حرم استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توکل به خدا عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان اردبیل خانواده‌ی شهدا و ایثارگران با حضور در این مراسم معنوی با آرمان‌های امام، رهبری و انقلاب و شهدا عهد و پیمان خواهند بست و مطمئنا ملت بصیر کشور از ادمه دهندگان راه شهدا هستند و با حضور خود در این مراسم نشان خواهند اد همیشه پیرو وصایای شهدا خواهند بود.

انتهای پیام/ح

ترویج فرهنگ و ایثار شهادت طلبی مهمترین رسالت جامعه امروزی است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود