Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در این طرح بیش از ۲۱۰ هزار کودک زیر پنج سال که متولد چهارم اسفند سال ۹۱ به بعد، واکسینه می‌شوند.
حسین داوودی افزود: در مرحله نخست این طرح که تا هشت اسفند ادامه دارد بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در قالب گروه‌های دونفره مشارکت دارند که بیش از هزار و ۳۰۰ نفر آن‌ها داوطلبان سلامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مرحله دوم این طرح هم از ۱۸ تا ۲۱ فرودین سال آینده در استان اجرا می‌شود که شرکت کودکان زیر ۵ سالی که در مرحله نخست قطره فلج اطفال دریافت کرده اند الزامی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به دلیل همسایگی کشورما با کشور‌های افغانستان و پاکستان و دیده شدن موارد مثبت در این کشور‌ها، اهمیت اجرای این طرح بسیار مهم است.
فرماندار شهرستان بندرعباس هم در مراسم آغاز این طرح در بندرعباس گفت:طرح واکسیانسیون فلج اطفال یکی از مهمترین طرح‌ها در بخش سلامت است.
احمد پویافر افزود: در شهرستان بندرعباس ۱۸۵ هزار خانوار با ۷۵ هزار کودک زیر پنج سال زیر پوشش قرار می‌گیرند.
وی بر مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای اجرایی شدن بهتر این طرح تاکید کرد.
مراکز و خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت به عنوان مجری این طرح هستند.
خانواده‌ها برای دریافت قطره فلج اطفال می‌توانند به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌ها و مراکز سلامت نیز مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس