Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار سمنان شکوفایی تمدن بشر، را برآیند ایده‌های مهندسان تلاشگر دانست وگفت: بدون ابزار تلاش قطعا نمی‌توان به موفقیت دست‌یافت بنابراین از همه ایده پردازان در استان برای ارائه طرح‌های نوآورانه استقبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی امروز(5اسفند) در دوازدهمین آئین نکوداشت روز مهندس و بسیج مهندسان یادواره مهندس شهید سردار حسن شاطری، از استقبال وحمایت استانداری سمنان از طرح و ایده های نو نخبگان مهندس خبردادوگفت:  برای پیشرفت در جامعه اسلامی نیازمند ایده‌های نو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه مهندسان استان دقت و استحکام را سرلوحه کار خود قرار دهند ادامه داد: مهندسان بی شک آفرینندگان دنیای مدرن و تکنولوژی امروز قلمداد می‌شوند اما در این بین آن‌ها نیز باید در هر تخصصی که قرار دارند نسبت به کار خود دقت لازم را داشته باشند.

 

استاندار سمنان ابراز داشت: امروز مهندسین خوش‌نامی در کشور وجود دارد که نه‌تنها در داخل کشور بلکه در خارج از مرزهای ایران نیز مشغول فعالیت هستند.

 

چاووشی اولین مهندس عالم هستی را خداوند متعال عنوان کردو افزود: خداوند، عالم هستی را به بهترین و نیکوترین شکل آفرید و در نظام آفرینش دقت و استحکام رادر اوج خود به‌کاربرده است، لذا مهندسی در واقع علم خدا در طبیعت محسوب می‌شود.

 

شهید شاطری به عنوان الگوی تعهد و تخصص

فرمانده سپاه استان سمنان نیز در این مراسم  از شهید شاطری به عنوان الگوی تعهد و تخصص نام برد و گفت: مهندسان از اقشار تاثیر گذار در راستای سازندگی کشور قلمداد می‌شوند که باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تخصص و تعهد به‌عنوان دو ویژگی‌ مهم در عرصه نظام‌ مهندسی مورد توجه نسل جدید واقع شود.

 

سردار حسن حسن‌زاده  با تاکید بر اینکه مهندسان یکی از قشرهای اثرگذار در جامعه بوده و دارای جایگاه مهمی هستند ادامه داد: باید ببینیم در کجا قرارداریم و نقش وجایگاه جامعه مهندسان در ساخت کشور در ابعاد مختلف اقتصادی چگونه است و در این مهم چه نقشی خواهیم داشت.

 

وی بابیان اینکه در مقوله فرهنگی و جنگ نرم، دشمن درصدد پررنگ جلوه دادن خواسته‌ها است، اضافه کرد: نیازها و مشکلات استان باید شناسایی و احصا شود بنابراین با تفکیک نیازها و خواسته‌ها و هدفمند کردن آن‌ها می‌توانیم به توسعه پایدار و همه جانبه دست پیدا کنیم.

 

حسن‌زاده با اشاره به اینکه جامعه متفکر باید به دنبال ارائه راهکاری برای مقابله با دشمنان باشد، گفت: توسعه اقتصادی بدون در نظر گرفتن اخلاق اسلامی محقق نخواهد شد.

 

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه توسعه اقتصادی بدون در نظر گرفتن اخلاق اسلامی محقق نخواهد شد، افزود: عده‌ای  می‌کوشند تا مانع پیاده‌سازی اهداف انقلابی در جامعه اسلامی شوند، بنابراین جامعه متفکر با در نظر گرفتن این موارد باید راهکارهای موثر را ارائه دهد.

 

همایش روز ملی مهندسی به منظور بزرگداشت شهید والامقام حسن شاطری برگزار شد.               

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی ها به نسخه‌ای که برای کشورهای دیگر می‌پیچند عمل نمی‌کنند و آنچه برای مردم بیان می‌کنند خودشان اعتقاد ندارند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا و غرب اظهار داشت: آنچه  امروز در عالم غرب در حال رخ دادن است در سرکوب دانشجویان، اساتید دانشگاه و گروه‌های علمی و فرهنگیان جامعه آمریکا نشان از این دارد که آمریکایی‌ها آنچه را که بحث می‌کنند و آنچه برای مردم بیان می کنند خودشان اعتقاد ندارند. 

وی افزود: صحنه‌هایی که ما امروز از برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا دیدیم نشان از این واقعیت دارد که دموکراسی آمریکایی برای حاکمیت حاکمان مستبد غرب در راس حکومت هیچ خط قرمزی برایشان معنا ندارد. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در گذشته اگر اتفاقاتی در دانشگاه‌های ایران می‌افتادغربی‌ها می‌گفتند در محیط های علمی نباید برخورد نظامی شود ولی امروزآن نسخه‌ای که برای  کشورهای دیگر می‌پیچیدند خودشان عمل نمی‌کنند. 

درویشی با بیان اینکه اگر برخوردهای امنیتی و انتظامی بد است برای دانشگاه‌های  آمریکا هم باید بد باشد، گفت: غرب مدعی آزادی بیان و عقیده است، دانشجویان ایده‌ای دارند که ایده‌هایشان را بیان می‌کنند پس چرا غربی‌ها در برخورد با ایده دانشجویان عصبانی می شوند و با سرکوب و خشونت جواب آنها را می دهند. 

وی  با بیان اینکه ظاهر فریبنده دنیای غرب امروز برای همگان روشن شده است تصریح کرد: حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا و غرب درس بزرگی است که متوجه شویم دموکراسی آنها سخنی بیش نیست و تنها به عنوان قطعنامه های سیاسی و حربه  بر علیه  کشورهای دیگر است.

 

.

 

 
انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند