Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند، گفت: کسانی که می بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه‌های معاند بیگانه را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی تشکیل جلسه داد.

آیت الله هاشمی شاهرودی در ابتدای این جلسه ضمن ابراز تاسف از سقوط هواپیمای تهران -یاسوج ، از دست دادن 66 نفر از هموطنان عزیز در این سانحه را تسلیت گفت و از مسوولان خواست با رسیدگی جدی و تمهید اقدامات لازم مانع از تکرار وقوع چنین سوانح ناگواری شوند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، همچنین ضمن محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه اخیر در یکی از خیابان های تهران که علاوه بر اخلال در نظم و امنیت عمومی موجب شهادت تعدادی از نیروهای خدوم انتظامی و حافظان امنیت جامعه گردید گفت: این نوع اقدامات که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است مسوولان با جدیت و قاطعیت برخورد های قانونی لازم را به عمل آورند و از نعمت ارزشمند امنیت صیانت نمایند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی مردم عزیز کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: این حضور بی نظیر حاکی از وحدت و ایمان عمیق ملت به انقلاب است و نشان می دهد که به رغم همه فضاسازی ها و تبلیغات دشمنان نظام و رسانه های بیگانه ، انقلاب و ولایت جزو هویت و اعتقادات مبنایی مردم عزیز ماست و آنهایی که خیال خام جدایی مردم از انقلاب و نظام را در سر می پرورند باید چشمهای خود را بر واقعیت های برآمده از اعتقاد این ملت همیشه در صحنه ، بگشایند و بدانند که مردم غیور ایران اسلامی حتی اگر از برخی نارسایی ها گله و شکایت بحقی داشته باشند هیچ گاه دست از گوهر بی بدیل انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم نخواهند کشید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ، با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود گفت: متاسفانه برخی مواقع شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که می بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه های معاند بیگانه را فراهم می کند.

وی همچنین طرح موضوع رفراندوم را آن هم در روزی که سیل خروشان ملت ، سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته اند، موردانتقاد قرار داد و از مسئولان و مدیران کشور خواست به جای طرح موضوعات فرعی ، به فکر رفع مشکلات مردم و عمل به وظایف قانونی و انقلابی خویش باشند.

بنابر این گزارش در ادامه تعیین اولویت های دوره جدید ، اعضای مجمع از میان پیشنهادهای کمیسیون خاص ، عناوین "سیاست های کلی سبک زندگی ایرانی ، اسلامی " و "سیاست های کلی ایران منطقه ای" را تصویب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام و اسلام و انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901806

دیگر خبرها

  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود