Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:05:10 GMT

بازگشایی جاده برفی در «کلم» + تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۶۹۲۱۸

بازگشایی جاده برفی در «کلم» + تصاویر

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاده برفی روستای کلم در شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی بعد از دو هفته بارش برف و کولاک بازگشایی شد و شهروندخبرنگار ما تصاویری را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: محمد - آذربایجان شرقی (روستای کلم)

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ تصاویری از جاده برفی در روستای کلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به تداوم بارندگی در استان هشدار داد: دامداران، کشاورزان و مزرعه داران ماهی در این بارش ها خسارت هایی را متحمل می شوند که با بیمه کردن بخشی از این خسارت ها جبران می شود. علیرضا نیکروز تاکید کرد: تکرار سامانه بارشی تا پایان سال دور از انتظار نیست و ضرورت داد عشایر، کشاورزان اعم از باغداران، صیفی جات و حتی شیلات استان بیمه محصول خود را جدی بگیرند تا بخشی از خسارت ها با بیمه جبران شود. وی با اشاره به خسارت های سامانه بارشی سه روز گذشته گفت: علاوه بر خسارت های محصولات کشاورزی در شهرستان گچساران و باشت برخی راه های روستایی شهرستان کهگیلویه مسدود شده است که همکاران راهداری در حال بازگشایی آنها هستند. نیکروز با اشاره به ریزش جاده پاتاوه- دهدشت حد فاصل «قلعه دختر» و «قلعه گل» (همجوار روستای «دشت قاضی») ادامه داد: بلافاصله پس از ریزش، این جاده ملی بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی برای تردد وجود ندارد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به دیگر خسارت های بارندگی در استان گفت: راه های عشایری و برخی از عشایر ما دچار آبگرفتگی شدند که امدادگران هلال احمر استان کمک های لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد