Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ضمن انتقاد از آشفته بازار در فرودگاه ها گفت: سازمان هواپیمایی مکلف است نظارت درون سازمانی خود را بر این غرفه‌ها افزایش دهد تا اجحاف به مردم صورت نگیرد درحالی که مشاهده می‌شود این شرکت‌ها درحق مردم اجحاف زیادی روا می‌دارند.

ایران آنلاین /اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ، با اشاره به وضعیت آشفته بازار در فرودگاه‌ها بر نظارت درست تاکید و بیان کرد: به عنوان مثال در روزهای بارش برف در تهران مسافرانی که پرواز آن‌ها دچار تأخیر شده بود و مجبور بودند در فروگاه منتظر بمانند برای نشستن، نماز خواندن یا استراحت موقت بر روی زمین کارتن‌های دور ریختنی را از شرکت‌های حاضر در فرودگاه به قیمت‌های ناعادلانه‌ای مثل ۲۰ هزار تومان خریداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم نظارت مناسب در فرودگاه های امام خمینی (ره) و مهرآباد گفت: سازمان هواپیمایی مکلف است نظارت درون سازمانی خود را بر این غرفه‌ها افزایش دهد تا اجحاف به مردم صورت نگیرد درحالی که مشاهده می‌شود این شرکت‌ها درحق مردم اجحاف زیادی روا می‌دارند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به نبود شرایط لازم برای حضور دائمی سازمان تعزیرات در این مکان افزود: پیش بینی کردیم یک غرفه برای سازمان تعزیرات در فرودگاه بین المللی امام خمینی تعبیه شود تا با نیرو‌های مستقر بتوانیم به موقع به تخلفات رسیدگی و حکم صادر کنیم که البته مکانی را سازمان هواپیمایی معرفی کرد، اما خیلی مناسب نبود که تلاش می‌کنیم مکانی برای استقرار کارشناسان تعزیرات اختصاص دهیم که در معرض دید مردم باشیم./میزان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است