Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: محمد علی نجفی در حکمی، سعید اوحدی را به سمت رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، شهردار تهران در این حکم خطاب به رئیس جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری از وی خواسته است: تمام مساعی خویش را برای ایفای نقش موثر سازمان در کمک به تحکیم هویت ایرانی و اسلامی و ارتقای مهارت های شهروندان در زندگی شهری به کار گرفته و در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری مفید مبتنی بر آموزه های دینی و هویت ایرانی با جلب مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر Art همسو با شعار «تهران شهر امید، مشارکت و شکوفایی» کوشا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

نهنگ آبی، جان دو خواهر زیبا را گرفت/ آن دو از طبقه دهم به پایین پریدند +عکس 16+ فیلم تلخ بازی کودکانه با اسلحه واقعی / 16+ خانواده عروس جسد داماد را پنهانی دفن کردند! / روز قتل بین زوج جوان چه گذشت؟ + عکس محل دفن جزییات نقشه کثیف 3 مرد خبیث برای زنان تهرانی + عکس ادعای کثیف یک مرد درباره زن صیغه ای اش / او همزمان صیغه مردان دیگر بود لحظه خودکشی دختر جوان در سبزوار + فیلم تکاندهنده درخواست شرم آور دزد خودرو از زن جوان در مشهد جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج دیده شد اما پایین نیامد + عکس دانشجوی دختر یک زن را که 10 سال در قفس حبس بود، نجات داد + عکس مزار پدر بازیگر معروف را تخریب کردند / کار ما خنداندن مردم است کار شما گریاندن ما +فیلم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۶۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر مشارکت درون سازمانی و بین‌نهادی و متمرکزکردن امکانات و منابع برای تحقق عینی و عملیاتی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری در دیدار با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ایجاد هماهنگی در بخش‌های مختلف و هم‌افزایی منابع در اختیار، لازمه دستیابی به جهش تولید و عمران و آبادانی شهر است و ضرورت دارد با تجمیع منابع امکان آن فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه مشارکت مردم در اداره حوزه‌های مختلف شهر افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری «اصفهان شهر زنده است» و بر این اساس آنچه شهر اصفهان را بر سر زبان‌ها انداخته، زنده بودن و پویایی اصفهان است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در عمر کوتاه مدیریت شهری باید با همگرایی پروژه‌ها را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری رساند، در این صورت است که شاهد نتایج خوشایند آن که ارتقای فرهنگی، تفریحی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان خود خواهیم بود.

حیدری بر مشارکت درون سازمانی و بین‌نهادی و متمرکزکردن امکانات و منابع برای تحقق عینی و عملیاتی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

فراهم‌سازی زمینه مشارکت شهروندان اصفهانی در پروژه‌ها

مسعود حیدری، مشاور شهردار و مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این دیدار گفت: آنچه که در یک سیستم بیشترین هدر رفت انرژی را هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی به خود اختصاص می‌دهد، جزیره‌ای عمل‌کردن برنامه‌ها و طرح‌ها است.

وی افزود: با هم‌اندیشی و هم‌افزایی باید پیش از انجام هرگونه اقدام و با ساماندهی منابع و نیروی انسانی، ضمن بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود، ضریب رسیدن به اهداف کلان مدنظر مدیریت شهر را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای عمل به شعار سال ۱۴۰۳ و تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سعی داریم با ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیل در فرایند مشارکت زمینه مشارکت بیشتر شهروندان را فراهم سازیم و اعتقاد داریم جنس این مشارکت محدود به سرمایه‌گذاری درپروژه‌ها نیست.

حیدری تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه دیدگاه‌ها و بیان ایده‌های خلاقانه خود به خلق فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و توسعه شهر کمک کنند تا شعار «اصفهان شهر زندگی» محقق شود.

کد خبر 751390

دیگر خبرها

  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»