Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@22:29:35 GMT

آمادگی کامل مازندران از مسافران نوروزی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۱۰۸۱

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان پیش از ظهرامروز در نشست فرهنگ عمومی مازندران ، اظهار داشت:22 شهرستان با متولی گری 22 فرماندار آماده پذیرایی مسافران نوروزی سال 97 هستند.

وی بابیان اینکه 12 کمیته شامل کمیته فرهنگی،هلال احمر،دهیاری،بهداشت وسلامت،شهرداری ها ،نظارت و تنظیم بازار،نیروی انتظامی و... در نوروز 97 به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند افزود:برگزاری هرچه بهتر خدمات سفر در دستور کار 50 دستگاه های اجرایی  و خصوصی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت:32 پایگاه ثابت و 24 پایگاه موقت هلال احمر و 84 اورژانس و 31 پایگاه سلامت در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: 170 درمانگاه بخش خصوصی و ایستگاه سلامت ، 24 پایگاه امداد خودرو و134 اکیپ خودرو و موتور سیکلت آمادگی دارند تا به مسافران نوروزی خدمات رسانی کنند.

نبیان ادامه داد:37 داروخانه شبانه روزی و 515 کیوسک اطلاع رسانی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه مازندران 12 میلیون 260 هزار و 133 نفر مسافردر نوروز96 وارد مازندران شدند گفت:مازندران برای سال 97 روزانه ظرفیت 844 هزار و 387 نفر مسافر را در جاهای مختلف استان دارد.

نبیان ادامه داد :تمامی مبادی ورودی شهرها توسط راهداری و 58 شهردار استان در حال پاکسازی و آماده سازی ورود مسافران و گردشگران نوروز 97 است.

وی افزود: در جهت معرفی صنایع دستی و گردشگری مازندران مقرر شد تمامی شهرستان های استان یک نمایشگاه با محصولات صنایع دستی مازندران دایر کنند .

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد

داود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو، ارزیابی شرایط و وضعیت پیش رو از حیث بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق، تیم‌های عملیاتی این شرکت آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر، شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب، قطعی‌های آب و پس زدگی روان آب‌ها را دارند.

او افزود: به منظور تامین آب پایدار آبگیری همه مخازن انجام شده است و همه تجهیزات و ماشین آلات، پمپ‌ها و دیزل ژنراتور‌ها در حالت آماده باش هستند.

مخلصی در حاشیه جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، از آمادگی این شرکت برای مدیریت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یزد، به دلیل افزایش دبی ورودی ناشی از ورود روان‌آب‌ها به شبکه فاضلاب خبر داد. 

او با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری با ظرفیت جمع آوری فاضلاب طراحی و اجرا شده و به عنوان شبکه مشترک فاضلاب و روان‌آب نیست، گفت: مهمترین دلیل پس زدگی ورود روان‌آب‌ها به داخل شبکه فاضلاب یا ناشی از اتصال ناودان منازل به شبکه فاضلاب است و از همشهریان خواست ضمن رفع این مشکل، در صورت مشاهده باز بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و سایر حوادث مربوط به آب و فاضلاب نسبت به اطلاع رسانی به این شرکت از طریق شماره ۱۲۲ اقدام نمایند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: این شرکت رسالت شبانه روزی خود در تداوم تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی را در تمام نقاط استان انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز