Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اردشیر نادری افزود: برابر اخبار واصله باندی از مجرمان سابقه دار بااستفاده از شگرد خاصی باجاسازی مواد مخدرازنوع شیره تریاک داخل ترمه‌های پارچه‌ای مقادیر زیادی از مواد مخدر را ازطریق اتوبوس‌های بین شهری به شهر‌های مختلف کشور صادر میکنند.به گزارش بلاغ، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از متلاشی کردن باند مواد مخدر خبر داد و در شرح این خبر افزود: این افراد با جاسازی مواد مخدر از نوع شیره تریاک در ترمه‌های پارچه‌ای مواد مخدر را بین شهر‌های مختلف جابه جا می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ اردشیر نادری افزود: برابر اخبار واصله باندی از مجرمان سابقه دار بااستفاده از شگرد خاصی باجاسازی مواد مخدرازنوع شیره تریاک داخل ترمه‌های پارچه‌ای مقادیر زیادی از مواد مخدر را ازطریق اتوبوس‌های بین شهری به شهر‌های مختلف کشور صادر میکنند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: این افراد شناسایی شدند و بازداشت آن‌ها در دستور کار عوامل عملیات وانتظامی این یگان قرارگرفت.

سرهنگ نادری در تشریح بازداشت متهمان افزود: پس از انجام سلسله اقدامات اطلاعاتی وتعقیب ومراقبت شبانه روزی محل اختفا وفعالیت این باند دریکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی مورد شناسایی قرار گرفت. پس از هماهنگی‌های قضایی صورت گرفته، این افراد در یک پاتک با وورود عوامل انتظامی این یگان به مخفیگاه شان، شامل سه نفر از آنان دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر ادامه داد: در بررسی و تفتیش محل ترمه‌های پارچه که به صورت فوق العاده حرفه‌ای با محتوای ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر دوخته شده بودند کشف گردید. کد مطلب: 351394 مرجع : فارس 

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

بازار کار و بیمه از مهم‌ترین مشکلات مهندسان/ قیمت ساختمان تابع خدمات مهندسی نیست

مشکلات کشور با راه‌حل‌های یک خطی درست نمی‌شود/ قدرت‌های غربی جرات حمله نظامی به ایران را ندارند

هیچ نگرانی در تأمین کالای بازار شب عید وجود ندارد/ آخرین جزئیات اقلام شب عید

    ماجرای رشوه نیم میلیاردی به ماموران انتظامی جزئیات اختلافات جنجالی بهزیستی و آموزش و پرورش ماجرای عجیب سرقت خودروی بنز برای خرید کادوی ولنتاین کلاهبرداری از زنان ناآگاه در پوشش امداد خودرو پرواز آخوندی وزیر راه مجبور به فرود اضطراری شد انتقاد دادستان تهران از احمدی نژاد علائمی که خبر از حساسیت دندانی می‌دهد چه بخوریم تا آنفلوآنزا نگیریم؟ خطری که پشت مصرف سردی‌ها نهفته است ۱۲ عادت مضر برای سلامت قلب سبک زندگی خود را ضد چاقی کنید آقایان برای خانه تکانی آستین بالا بزنید عشق قبل یا بعد ازدواج؟ راه‌هایی که شما را در برابر افسردگی مقاوم می‌کند ۱۰ راه خلاصی از رگ‌های عنکبوتی پوست رابطه کاهش وزن با جویدن صحیح غذا ۷ مسکن طبیعی برای کمر درد راه حلی شگفت انگیز برای کاهش استرس روند شروع تکلم کودک آنچه ترشحات چشم درباره سلامت شما فاش می‌کند  

جزئیات حوادث خیابان پاسداران از زبان سخنگوی ناجا

شهادت سه مأمور پلیس در منطقه پاسداران تهران

4 غایب قطعی الهلال برای بازی با استقلال

دانش آموز تهرانی معلم خود را مجروح کرد

اعزام تکاوران تیپ ۶۵ به جست‌و جوی هواپیمای مفقودی

عوامل اختلال در پرواز کرمان–تهران دستگیر شدند

تایید تیراندازی در تجمع دراویش در تهران

ادامه عملیات کوهنوردان حرفه‌ای در محل سقوط هواپیما

کشف لوازم آرایشی فاسد قبل از توزیع در اشتهارد

سبک زندگی فاطمی در نگاهی کوتاه

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!