Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:22:59 GMT

ایمانی: از شرایط پدیده خیلی ناراحتم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۴۴۰۸

ایمانی: از شرایط پدیده خیلی ناراحتم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید حیف است که پدیده برای نیفتادن بجنگد.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال پدیده که امروز در ترکیب ذوب آهن مقابل تیم سابق خود بازی می کرد، در میکسدزون خبری به خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود، من روبه روی تیم سابقم قرار گرفته بودم  و واقعا برایم سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر فوتبال حرفه ای است و نباید به این چیزها توجه کرد. من با تمام توانم کار کردم و دوست داشتم بهترین بازی ها را انجام دهم. پدیده به نظرم امروز نظم خوبی داشتند؛ ولی می گویم فوتبال است دیگر و پیش می آید و برد و باخت همیشه است.

 

ایمانی ادامه داد: خیلی ناراحت هستم؛ من هم رضا مهاجری را دوست دارم و هم امیرخان و هیچ وقت دوست نداشتم اینطور شود. ولی انشاالله بازی های بعدی پدیده نتیجه بگیرد و در لیگ بماند. واقعا حیف است پدیده برای نیفتاده دست و پا بزند. نیم فصل اول پدیده برای کسب سهمیه بسته شده بود؛ ولی الان خیلی ناراحت هستم و شرایط آنجا خیلی فرق کرده است.


هافبک سابق پدیده در مورد کسر 6 امتیاز از تیم پدیده گفت: بعد از کسر 6 امتیاز پدیده بیمار شده است. امروز هم نشان دادند که تیم بسیار خوبی دارند و نظم خیلی خوبی دارند و امیدوارم بازی های بعدی ببرند و در لیگ بمانند.
وی در پایان در مورد کیفیت تیم ذوب آهن اظهار داشت: تیم ما بازی به بازی بهتر می شود و به نظرم می توانیم آخر سال سهمیه را کسب کنیم و از گروه خودمان هم می توانیم در آسیا به مرحله بعدی برویم.

ذوب آهن اصفهان اکبر ایمانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند