Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@22:50:18 GMT

اپل واچ چگونه جان یک مادر و فرزند را نجات داد؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۵۵۸۱

اپل واچ، محبوب ترین پوشیدنی حال حاضر دنیای تکنولوژی اخیراً به کمک قابلیت SOS، جان مادری به نام کیسی اندرسون و فرزند ۹ ساله او را بعد از یک تصادف رانندگی نجات داد. در این سانحه، یک راننده مست به اتومبیل مادر برخورد کرد و تصادم به قدری شدید بود که کیسی اندرسون را دچار ضربه مغزی، برآمدگی مغزی و پارگی عضلات گردن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندرسون در اظهارات خود می گوید:

به گزارش دیجیاتو، درست زمانی که او به ما برخورد کرد، همه چیز در اتومبیل به هوا فرستاده شد. صورتم با شدت وحشتناکی به فرمان اتومبیل، سپس به پشتی صندلی، مجدداً به فرمان و در نهایت با پنجره برخورد کرد. برای حدوداً یک دقیقه بیهوش شدم و چیزی نمی دیدم. چشمانم کاملاً باز بود، اما تنها سیاهی می دیدم. دستم را به طرف موبایلم دراز کردم اما بعد متوجه شدم که ساعتم را همراه دارم و فرمان تماس با ۹۱۱ را صادر کردم.

فرمان مورد نظر، با نگه داشتن دکمه کناری اپل واچ برای دو یا سه ثانیه به راحتی صادر می شود. در این صورت، ساعت اپل به صورت خودکار با فوریت های پزشکی و نیز شخص مورد نظر شما در لیست مخاطبان تماس می گیرد. این نخستین باری بود که خانم اندرسون از قابلیت SOS ساعت خود استفاده کرد و طی دو سالی که از خرید آن می گذشت، از اپل واچ برای تمرینات بسکتبال استفاده کرده بود.

خوشبختانه فرزند ۹ ساله وی در صندلی عقب اتومبیل حضور داشت و آسیب جدی ندیده است. به لطف قابلیت SOS اپل واچ، هر دو شخص حاضر در اتومبیل فوراً از کمک پزشکی بهره مند شدند و از به بار آمدن یک فاجعه بزرگ تر جلوگیری شد. تجربه خانم اندرسون که از همین حالا در نامه ای از اپل تشکر کرده این را به دارندگان اپل واچ یادآوری می کند که همواره ساعت خود را شارژ نگه داشته و قابلیت SOS را روشن کنند تا شاید در چنین حوادثی، اپل واچ باعث نجات جانشان شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

کد خبر 849269 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر