Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:16:07 GMT

برگزاری جشنواره بین المللی کباب بناب

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۰۸۶۷

برگزاری جشنواره بین المللی کباب بناب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رفیعی فرماندار بناب در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان گفت: برگزاری این جشنواره به صورت بین المللی به علت همزمانی میزبانی استان آذربایجان شرقی برای رویداد تبریز 2018 با جشنواره کباب بناب است.

وی با تاکید بر رسیدگی به وضعیت بهداشتی واحدهای عرضه کننده کباب، اظهارکرد: برای ایجاد زیرساخت های مربوط به برگزاری بین المللی این جشنواره باید گروه های بازرسی همچنان فعال بوده و بر اماکن عرضه کننده کباب نظارت دقیق و جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بناب همچنین با تاکید بر ضرورت ثبت دبیرخانه دائمی جشنواره کباب در این شهرستان یادآوری کرد: با ایجاد این دبیرخانه فردی که اقدام به فروش و عرضه کباب کند باید مجوزهای لازم برای فعالیت در این صنف را از دبیرخانه جشنواره اخذ کند تا عنوان و نام کباب بناب دچار آسیب نشود.

رفیعی ادامه داد: کباب بناب از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار بوده و این شهرستان با داشتن 63 اثر تاریخی ثبت شده در کنار ظرفیت کباب می تواند در جذب گردشگر موفق عمل کند.

وی از تشکیل 10 کمیته برای ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات ایام نوروز خبرداد و همکاری و هماهنگی لازم بین تمام دستگاه ها جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم بویژه مسافران را خواستار شد.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان بناب میزبان برگزاری جشنواره بین المللی کباب بناب 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی