Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@21:16:25 GMT

لهستان قهرمان والیبال ساحلی میکاکاپ شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۲۲۳۱

لهستان قهرمان والیبال ساحلی میکاکاپ شد

ورزش > توپ و تور - همشهری آنلاین:
تیم لهستان یک با شکست لتونی یک عنوان قهرمانی تور جهانی سه ستاره کیش را به دست آورد و ۱۱ هزار دلار پاداش قهرمانی این رقابت‌ها از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور جهانی سه ستاره واليبال ساحلي کیش که از یکم اسفند ماه آغاز شده است، عصر روز شنبه (5 اسفند) با معرفی تیم‌های اول تا چهارم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نهایی و هشتادمین مسابقه تور جهانی کیش، تیم‌های لتونی یک (مارتینز پلاوینز - ادگارز تاکس) و لهستان یک (ماریوش پرودل - جاکوب شالان کیویکس) برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند كه لهستانی‌ها در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 18 و 24 بر 22 حریف خود را شکست دادند تا علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، پاداش 11 هزار دلاری را به دست آورند.

تیم لتونی یک نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی، هشت هزار دلار پاداش دریافت کرد.

در دیدار رده‌بندی هم تیم های اتریش سه (جولیان هورل - توبیاس وینتر) و آلمان دو (الکساندر واکِنهورست - سیون وینتر) برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند كه نماینده آلمان در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 18 و 21 بر 11 به پیروزی رسید و مقام سومی را از آن خود کرده و جایزه شش هزار دلاری را به دست آورد.

تیم اتریش سه نیز با پذیرش شکست در دیدار رده‌بندی، در جایگاه چهارم قرار گرفت و پاداش چهار هزار و 800 دلاری را كسب كرد.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند