Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: ۳۵۰ میلیون دلار اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به حوزه آبخیزداری و مقابله با ریزگردها در بودجه سال ۹۷ اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، ناصر حیدری پوری در نشست معاونان آبخیزداری و فنی منابع طبیعی سراسر کشور در بندرعباس گفت: ۲۰۰ میلیون دلار از این اعتبار برای آبخیزداری و۱۵۰ میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها و تثبیت شن‌های روان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری افزود: سهم هر استان از این اعتبار در ابتدای سال آینده و پس از امضای موافقت نامه‌ها مشخص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از استان‌های پیشتاز در مقابله با شن‌های روان است که در سال ۹۶ عملکرد خوبی در زمینه بیابان زدایی و مقابله با کانون‌های ریزگردها داشته است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

بدیعی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در حوزه آبخیزداری دستگردان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آب در بند‌های خاکی و سازه‌های سنگی ملاتی وجود دارد.

وی همچنین افزود: در سازه‌های سنگ ملاتی حوزه سد دربید ۳۵۰هزار متر مکعب آبگیری شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طبس با اشاره به آبگیری ۲۰۰ هزار متر مکعب در حوزه کریت گفت: بند خاکی ملوند نیز ۶۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام