Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:45:36 GMT

کل سرزمین سوریه باید تا ماههای آینده پاکسازی شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۴۸۹۰

کل سرزمین سوریه باید تا ماههای آینده پاکسازی شود

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه تا ماههای آینده کل سرزمین سوریه باید پاکسازی شود گفت: ارتش سوریه و حاکمیت قانونی این کشور به دنبال آتش بس است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرلشکر "محمد باقری" رییس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران در خصوص قطعنامه آتش بس سوریه گفت: این بار هم مانند دفعات گذشته کسانی که خواهان امنیت و آرامش سوریه نیستند وقتی دیدند ارتش و حکومت سوریه همت کرده و می خواهد حومه دمشق را از لوث وجود تروریستها پاکسازی کند، علم آتش بس برداشتند تا بتوانند از تروریستها حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارتش سوریه و حاکمیت قانونی این کشور به دنبال آتش بس است تا بتواند امنیت مردم دمشق را تامین کند .

سرلشکر باقری با اشاره به عهد شکنی تروریست ها در آتش بس اخیر اظهار داشت: از حومه دمشق تا کنون هزار و ٢٠٠ خمپاره به سوی دمشق شلیک شده و امنیت و آرامش مردم برهم خورده و تعداد زیادی از مردم بی گناه به شهادت رسیدند و فعالیتهای اقتصادی مردم دچار اختلال شده است.

وی ادامه داد: باید در این مناطق پاکسازی اتفاق می افتاد. با کار مشترکی که دوستان کشور سوریه از جمله ایران و روسیه انجام دادند، این قطعنامه قدری تعدیل شد و تروریستهای مشخص و نامداری مانند جبهه النصره استثنا شدند و جنگ با آنها ادامه خواهد داشت لکن حیطه هایی برای آرامش و آتش بس برقرار می شود برای آنکه مردم حومه دمشق آسیب نبینند و بتوانند به زندگی خود ادامه دهند اما قطعا اینگونه نخواهد بود که این ها بتوانند از تروریستها حمایت و پشتیبانی کنند و این جبهه تروریستی بخواهد باقی بماند.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه تا ماههای آینده کل سرزمین سوریه باید پاکسازی شود تا ملت سوریه بتوانند به زندگی خود ادامه دهند، گفت: ما به این قطعنامه که یک تصمیم بین المللی است پایبند خواهیم بود و دولت سوریه هم به آن پایبند است اما بخش هایی از منطقه حومه دمشق که در قطعنامه هم به آنها اشاره شده مورد آتش بس نیستند و پاکسازی در آنها ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت