Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:35:37 GMT

سوء‌قصد به جان مدیر دفتر قذافی در آفریقای جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۸۶۶۲۷

 

مدیر دفتر معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی از تلاش برای ترور در آفریقای جنوبی جان سالم به در برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، منابع لیبیایی اعلام کردند که بشیر صالح، مدیر دفتر معمر قذافی از سوی افراد مسلح ناشناس در ژوهانسبورگ مورد حمله قرار گرفت و با وجود اصابت گلوله، جان سالم به در برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع محلی وی در مرکز مراقبت‌های پزشکی در ژوهانسبورگ بستری است.

بشیر صالح از سال 1998 مدیر دفتر قذافی بود و ارتباط خوبی با مقامات فرانسوی داشت. او طی انقلاب فوریه برای برکناری قذافی با فرانسوی‌ها به توافق‌هایی رسید اما این معامله شکست خورد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۸۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت